+385 1 4655 107

Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

Uvod

Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu, da li ste sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama. Da li je vaša "gratis" akcija porezno priznata i da li je poklonjena boca vina dio reprezntacije, besplatno poklanjanje ili potpuno porezno nepriznati - kako pretočiti marektinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate, educirat ćemo na ovom seminaru.

Ciljna skupina

Seminar je namijenjen voditeljima financija i računovodstva, financija i kontrolinga, te djelatnicima u spomenutim odjelima.  Osim njih seminar je važan i za voditelje marketinga i djelatnika na svim menadžerskim razinama koji usko rade na marketinškim aktivnostima koje moraju biti u skladu s poreznim propisima kako bi se izbjegle kazne.  

Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Na ovom seminaru možete saznati kako prlagoditi marketing kompanije i marketinške aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.

DatumMjestoCijena  
12.12.2017Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
1499 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

računovođa Dijana Ivanković

Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna

Raspored seminara

08:45 - 09:00 Prijam i registracija polaznika

09:00 - 11:00

  • Uvod u tematiku i zakonski propisi
  • Mogući pojavni oblici
  • Potrebne odluke i pravilnici za računovodstveno i porezno priznavanje
  • Reprezentacija
  • Sponzorstvo

11:00 - 11:30 Pauza za kavu

11:30 - 13:00

  • Promidžba
  • Razni oblici prodajnih akcija
  • Značenje prodajne akcije GRATIS i ostalih popusta
  • Davanje poklona male vrijednosti
  • Proizvodi ili roba s oznakom "nije za prodaju"
  • Davanje bez naknade
  • Darovanje

13:00 - 14:00 Pauza za ručak

14:00-16:00

  • Obrada nekoliko primjera i mišljenja porezne uprave

 

Lokacija održavanja seminara:

Verlag Dashofer 
Draškovićeva ulica 49
10 000 Zagreb

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima