+385 1 4655 107

Poslovno pregovaranje / Networking

Uvod

Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.

Namjena seminara

Prvi dio seminara bavi se umijećem poslovng pregovaranja kao važnom vještina za svakog menadžera i druge djelatnike u prodaji i marketingu. Ovladati tom vještinom znači bolje koristiti svoje i tuđe vrijeme, brže i ciljanije postizati pregovaračke ciljeve, učinkovitije graditi i održavati dobre odnose s klijentima…Kvalitetni pregovori dovode do kvalitetnih sporazuma uz razumno trošenje vremena, energije i novca. Uz to kvalitetni pregovori stvaraju i održavaju kvalitetne i samim time dugoročne odnose među pregovaračima. Pripreme, tijek, strategije, taktike i tehnike pregovaranja samo su dio sadržaja koji obrađuje ovaj seminar.

Drugi dio seminara je posevećen Networkingu, tj.stvaranju mreža suradnika i kupaca, tj. mrežnoj povezanosti s drugim (poslovnim) ljudima. Ovaj element emocionalne inteligencije podrazumijeva razvijanje dara za povezivanje i njegovanje korisnih kontakata kroz pripremu odnosa bitnih za uspjeh. Brojne su prednosti poslovnog umrežavanja – od bržeg pristupa pravim informacijama do mogućnosti poslovnog povezivanja i, samim time, lakšeg prepoznavanja i boljeg korištenja poslovnih prilika.

Program seminara:

  • Poslovni razgovori i pregovori…
  • Osnove pregovaranja
  • Pripreme i tijek pregovaranja
  • Vođenje pregovora
  • Pregovaračke strategije
  • Pregovaračke taktike i tehnike
  • «Da» i «Ne» u pregovaranju
  • Što ne Networking?
  • Što su interne, a što eksterne mreže?
  • Umrežavanje i generiranje poslovnih prilika
  • Kako stvarati, održavati i koristiti mreže?
  • Alati umrežavanja/ Networkinga
  • Zlatni savjeti umrežavanja/ Networkinga
  • Licem u lice/ F2F poslovno umrežavanje
  • Online poslovno umrežavanje/ Društvene
  • Zaključak

U cijenu su uključeni:

  • materijali
  • kava
  • ručak
  • certifikat o prisustvu na seminaru

 

Ciljna skupina

  • Manageri marketinga i prodaje
  • Manageri ključnih kupaca
  • Turistički manageri svih profila: hotelski, ugostiteljski, destinacijsaki, agencijski
  • Predstavnici udruga i ustanova koje surađuju sa stranim partnerima...
DatumMjestoCijena  
8.11.2018Zagreb1499 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,

Raspored seminara

08:45 - 09:00 - Prijem i registracija sudionika

09:00 - 11:00

  • predavanje

11:00-11:30 - Pauza za kavu

11:30-13:00

  • predavanje

13:0-14:00- Pauza za ručak

14:00-16:00

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima