Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Učinkovita poslovna komunikacija s partnerima iz zemalja EU (i šire)

Uvod


U poslovnoj komunikaciji nerijetko dolazi do smetnji, tzv.“šumova“ čak i ako su u interakciji pripadnici iste kulture. No, kada se komunikacija odvija između predstavnika različitih kultura, pojavljuju se novi i opasniji izazovi. Stoga je cilj ovog seminara ukazati na kritičnu važnost razlikovanja specifičnosti pojedinih kultura, a koje značajno utječu (i) na razlike u poslovnoj komunikaciji.

Ciljna skupina


• Manageri marketinga i prodaje
• Manageri ključnih kupaca
• Turistički manageri svih profila: hotelski, ugostiteljski, destinacijsaki, agencijski
• Predstavnici udruga i ustanova koje surađuju sa stranim partnerima...
• Studenti svih studija usmjerenih na poslovanje s EU (i šire)

DatumMjestoCijena  
19.5.2016Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
1499 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

mr.sc.oec. Marija Novak-Ištok mag.politologije

Magistra ekonomskih znanosti i magistra politologije te je u nastavnom zvanju višeg veleučilišnog predavača.
Tijekom svog petanestgodišnjeg predavačkog iskustva na veleučilištima, nositeljica je i predavačica na kolegijima: Komunikacijske vještine, Upravljanje vremenom, Ponašanje potrošača, Umijeće poslovnog pregovaranja...
Uz to je u uglednim

Raspored seminara

08:45-09:00

Prijem i registracija polaznika

09:00-11:00

  • Upoznavanje sudionika
  • Jedinstvenosti i posebnosti suvremene poslovne komunikacije s partnerima iz drugih kultura/ zemalja s kojima poslujemo
  • Međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura
  • Dimenzije razlikovanja kultura/ Kulturološko nasljeđe

11:00-11:30

Pauza za kavu

11:30-13:00

  • Primjeri poslovnog bontona i poslovne prakse od strane klijenta odabranim zemljama
  • Razlike u komunikaciji
  • Što je važno znati prije početka poslovne komunikacije s poslovnim partnerima iz pojedinih zemalja
  • Osnove poslovne komunikacije (verbalne i neverbalne) u zemljama s kojima poslujemo ili namjeravamo poslovati/ specifičnosti
  • Pregovaranje sa stranim partnerima/ odabrane zemlje

13:00-14:00

Pauza za ručak

14:00-16:00
  • Kako nas/ Hrvatsku i našu poslovnu kulturu „vide“ strani partneri
  • Što Da (dobrodošle prakse), a što Ne („smrtni“ grijesi) u pojedinim kulturama
  • Posebne situacije: pozdravljanje, bonton za stolom (alkohol, pušenje, komunikacija), muško-ženski odnosi, darivanje…
  • Zaključak: Kako unaprijediti međukulturalnu komunikaciju

Lokacija održavanja seminara:

Verlag Dashofer 
P. Šubića 42/1
10 000 Zagreb

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima