Najbolji način za istraživanje tržišta je napraviti dobru i kvalitetnu analizu tržišta. Želimo li uspješno poslovati u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo dobru ideju. Ako planiramo uspješno poslovati, neophodno je dobro upoznati tržište i potrošače, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih podataka o tržištu.
Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Zato, ako želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim tržišnim uvjetima i navikama potrošača, a da bi to mogli moramo ih dobro upoznati.
Namjena seminara je saznati može li nam i kako istraživanje pomoći, te kako bolje upoznati potrošače i osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama. Kroz seminar prolazimo područja upoznavanja tržišta, potrošača i konkurencije, te kako i koje istraživanje pomaže da bi uspješno poslovali. Bit će i konkretnih primjera te prikaza gdje „gubimo“ potrošače, koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač, neki od novih učinkovitih alata, te npr. prikaz kako potrošači donose odluku o kupnji.
Seminar sadrži konkretna područja koja mogu pomoći da svaki sudionik bolje definira svoje poslovne aktivnosti.
Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.
U cijenu su uključeni:
Seminar je namijenjen svima koji teže povećanju prodaje i boljim rezultatima marketinga i cijelog poslovanja, voditeljima i direktorima prodaje i/ili marketinga, onima koji žele bolje upoznati tržišne okolnosti i današnje potrošače, samostalnim poduzetnicima i managerima i svima koji žele ostvariti bolje rezultate u osobnoj i poslovnoj prodaji.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
26.2.2020 | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice | 215 Kn + PDV | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice |
U svom dugogodišnjem profesionalnom prodajnom i marketinškom iskustvu, Nada oduvijek za svoje klijente nastoji stvarati nove i dodatne vrijednosti. Između ostalog, iza sebe ima bogato iskustvo brojnih edukacija 50+, vođenja 5+ uspješnih start- up projekata u domaćim i međunarodnim tvrtkama kao što su Burda Media i Styria koji su dodatno potvrdili… |
08:45 - 09:00 |
Prijem i registracija polaznika |
09:00 - 11:00 |
Tržište potrošača i konkurencije
|
11:00 - 11:30 |
Pauza za kavu |
11:30 - 13:00 |
Globalne promjene tržišnih uvjeta
|
13:00 - 14:00 |
Pauza za ručak |
14:00 - 16:00 |
Radionica: Analiza tržišta na vlastitom primjeru
Završna diskusija i rasprava |
'; ecommerceItem.currency = 'CZK'; var eCommerceEventParameters = returnGtagEcommerceEventParameters(ecommerceItem); }else{ var eCommerceEventParameters = returnGtagEcommerceEventParameters(ecommerceItems); } gtagSendEvent('view_item', eCommerceEventParameters); }