Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Znate li svoja prava kao trgovac i kao potrošač?

Uvod

Cilj seminara je razjasniti  problematiku pritužbi, objasniti uvjete i pogreške u žalbenom postupku te odgovoriti na pitanja sudionika, čije odgovore učinkovito koriste u praksi. Predavač će također skrenuti pozornost na novi Zakon o zaštiti potrošača u 2022. godini. Novi Zakon o zaštiti potrošača ima za cilj, zajedno s ostalim propisima u ovome području, unaprijediti sustav zaštite potrošača do razine kakva postoji u ostalim državama članicama EU. Zaštita potrošača zanimljiva je tema izuzetno širokom krugu ljudi jer smo svi mi potrošači i svakog dana može doći do povrede naših zakonom propisanih prava.

Brojne novosti kojima će se pokušati jače štititi potrošačka prava uglavnom su posljedica naše obveze da u nacionalnu legislativu implementiramo odredbe Direktiva EU. Usklađivanje s pravnim aktima Europske unije donosi se novi Zakon o zaštiti potrošača kojim će se urediti zaštita osnovnih prava potrošača pri kupnji proizvoda, kao i pri drugim oblicima stjecanja proizvoda na tržištu i to:

  1. pravo na zaštitu ekonomskih interesa potrošača
  2. pravo na zaštitu od opasnosti za život, zdravlje i imovinu
  3. pravo na pravnu zaštitu potrošača
  4. pravo na informiranje i izobrazbu potrošača
  5. pravo na udruživanje potrošača u svrhu zaštite njihovih interesa
  6. pravo na predstavljanje potrošača i sudjelovanje predstavnika potrošača u radu tijela koja rješavaju pitanja od njihova interesa

Poduzetnicima i trgovcima  je ova tema zanimljiva jer obrađuje prava koja oni u odnosu na potrošače svojih proizvoda i/ili usluga moraju poštivati. Nepoštivanje potrošačkih prava može biti skupa poslovna odluka ili propust. Stoga, najbolje je da se poduzetnici i potrošači upoznaju s pravnim okvirom zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj. Nepoštivanje tih pravila može imati teške posljedice na poslovanje. Sadašnji sustav propisa mogao bi postati trajniji okvir cjelokupnog sustava zaštite potrošača jer je usklađen s propisima Europske unije. Time, postoji dodatni poticaj za detaljnije upoznavanje. Upravo o tome sustavu zaštite potrošača bit će riječ na ovome webinaru.

DatumMjestoCijena  
21.7.2022Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
170 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Kristian Plazonić, dipl. iur.

Autor je mnogobrojnih stručnih radova iz područja radnog, socijalnog, građanskog postupovnog, trgo­vačkog i ovršnog prava u pravnim i ekonomskim časopisima. Stručne radove objavio je u časopisima: „Pravo u gospodarstvu“, „Radno pravo“, „Hrvatska pravna revija“, „Pravo i porezi“, „Financije, pravo i porezi“, „Tim4pin magazin“ i dr. Osim stručnih

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara od 09:00 - 12:00 sati.

Iz programa izdvajamo:

  • Najvažnije odredbe novog Zakona o zaštiti potrošača
  • Odgovornost za nedostatke proizvoda i usluga 
  • Jamstveni rokovi 
  • Ostvarivanje odgovornosti prema pojedinim subjektima
  • Načini rješavanja prigovora i rokovi - aktualne promjene
  • Opseg potraživanja subjekata koji se žale
  • Obveze prodavača i obveze proizvođača u vezi s nedostacima
  • Žalbeni postupci i njihov sadržaj - savjeti, primjeri, aktualne promjene
  • Inspekcijska prava i obveze nadziranih subjekata, primjeri iz prakse, ublažavanje sankcija za kršenje Zakona o zaštiti potrošača
  • Inspekcijski postupak
  • Kazne 


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima