Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Certificirani online tečaj: Stručnjak za digitalno poslovanje

Uvod

Kako analizirati tržište i konkurenciju u digitalnom svijetu? Kako pristupiti tržištu, pozicionirati se? Kako uskladiti digitalnu strategiju i budžetiranje? Važnost analize tržišta, ali i svih digitalnih alata koji bi Vam pomogli u poslovanju imaju ključnu ulogu za pozicioniranje na tržištu. Kako bi što uspješnije i lakše postavili ključne paramtere poslovanja, potrebno je znanje iz ekonomije, marketinga, ali i projektnog menadžmenta. Na tečaju digitalizacije poslovanja saznajte sve potrebne informacije, savjete i primjere. Tečaj pokriva sva područja digitalizacije, od istraživanja tržišta u digitalnom svijetu, razrade digitalne strategija i transformacije do primjera razrade projekta.

Tečaj je namijenjem voditeljima, menadžerima i svim zaposlenicima koji su uključeni u proces digitalnog poslovanja. 

Polaznici online tečaja, koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit, dobiti će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:

  1. Certifikat je ovjeren od strane stručnjaka Verlag Dashöfer izdavačke kuće te je dokaz poznavanja navedenog područja ili tema,
  2. Kao dobitnik certifikata imate konkurentnu prednost na tržištu rada i veće povjerenje poslodavca u Vaše znanje,
  3. Edukacija Vam pruža temeljitu pripremu za test, mentorstva i savjetovanja stručnjaka,
  4. Po uspješnom završetku ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za digitalno poslovanje" na hrvatskom i engleskom jeziku,
  5. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.

Kotizacija uključuje: 

  • sudjelovanje na tečaju, 
  • videozapise predavanja,
  • potvrdu o usavršavanju, 
  • materijale s predavanja u elektroničkom obliku, 
  • interaktivan razgovor s predavačem,
  • konzultantske usluge tokom trajanja tečaja,
  • razmjenu iskustava s kolegama.
DatumMjestoCijena  
31.5. – 10.6.2022ONLINE6000 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Dino Oreški

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu davne 2006. godine, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske

Raspored seminara

1. MODUL: Tržište i konkurencija u digitalnom svijetu, 31.05.2022.

  • Kako potrošači danas donose odluke o kupnji
  • Koraci u razvoju strategije
  • Novi tržišni uvjeti
  • Globalne promjene
  • Pristup tržištu iz perspektive vlasnika / direktora kompanije

2. MODUL: Digitalna strategija i budžetiranje, 3.6.2022.

  • Svijet danas i promjene kojima svjedočimo,
  • Važnost strategije i prilagodbe iste novim uvjetima
  • Koraci izrade i prilagodbe digitalne strategije
  • Prilagodba marketinškog plana
  • Kako pristupiti tržištu
  • Tržišno pozicioniranje
  • Kalendar aktivnosti
  • Mjerenje uspješnosti aktivnosti
  • Budžetiranje – primjeri i izazovi,
  • Pregled alata koji pomažu u razvoju poslovanja

3. MODUL: Utjecaj Digitalne transformacije na marketing i prodaju, 7.6.2022.

  • Definiranje ponuda i UVP-a (Unique Value Proposition)​
  • Komercijalna organizacijska struktura i ključna područja za usklađivanje​
  • Uloga prodaje i marketinga u ekonomiji kojom upravljaju kupci​
  • Suvremeni marketing i prodaja – koncepti i prilagodbe​
  • Usklađivanje prodaje i marketinga - za strategiju održivog rasta ​
  • Neophodni digitalni alati​
    • Kolaboracijski alati​
    • CRM​
    • Marketing i Sales pipeline​
    • Lead scoring modeli​
    • Email automatizacije​
  • Generiranje novih potencijalnih klijenata - planirajte i izvršite svoje digitalne kampanje

4. MODUL: Projektni management uz primjer projekta izrade internetskih stranica, 10.6.2022.

  • Definiranje projekta
    • Svrha
    • Ciljevi
    • Rezultati
    • Projekte faze
    • Inicijacija
    • Odabir alata
    • Izvedba
    • Zatvaranje
  • Plan projekta
    • Opseg projekta
    • Resursi
    • Prikaz rezultata i isporuke
    • Izrada terminskog plana
    • Procjena rizika
    • Sastavljanje tima
  • Primjer projekta: Izrada internetskih stranica
    • Definiranje ciljeva weba
    • Ciljana skupina
    • Strategije za postizanje ciljeva
    • Koraci izrade
    • Sadržaj web stranice
    • Pregled rezultata
    • Prilagodba sadržaja
    • Optimizacija sukladno rezultatima

5. MODUL: Ispit u dogovoru s predavačem

O uspješnom završetku ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za digitalno poslovanje" na hrvatskom i engleskom jeziku. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.

*NAPOMENE: Organizator zadržava pravo izmjene termina održavanja i redoslijeda tema unutar programa zbog koordinacije s predavačima.

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima