Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Zakon o zaštiti potrošača - Zakonski okviri

Uvod

Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.

Namjena seminara

Razvojem slobodnog tržišta neminovno dolazi i do razvoja instituta prava zaštite potrošača. U početku je ta zaštita bila nedovoljna, ali ulaskom Republike Hrvatske u EU i preuzimanjem europskih rješenja i pravnih postignuća iz područja zaštite potrošača, situacija se razvijala i dalje se razvija u korist potrošača.

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA
ima za cilj, zajedno s ostalim propisima u ovome području, unaprijediti sustav zaštite potrošača do razine kakva postoji u ostalim državama članicama EU. Zaštita potrošača zanimljiva je tema izuzetno širokom krugu ljudi, jer smo svi mi potrošači i svakoga dana može doći do povrede naših zakonom propisanih prava.

Poduzetnicima – trgovcima  je ova tema zanimljiva jer obrađuje prava koja oni u odnosu na potrošače svojih proizvoda i/ili usluga moraju poštivati. Nepoštivanje potrošačkih prava može biti skupa poslovna odluka ili propust. Zbog toga je i poduzetnicima i potrošačima najbolje upoznati se s pravnim okvirom zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj. Navedeni zakon nije jedini izvor prava koji regulira područje zaštite potrošača. On tek zajedno s ostalim propisima u području zaštite potrošača čini sustav pravila kojih se poduzetnici moraju pridržavati u odnosu s potrošačima svojih roba i/ili usluga.

Nepoštivanje tih pravila može imati teške posljedice na poslovanje određenog poduzetnika i/ili zdravlje potrošača. Sadašnji sustav propisa mogao bi postati trajniji okvir cjelokupnog sustava zaštite potrošača, jer je usklađen s propisima Europske unije, pa bi i to mogao biti dodatni poticaj svima da se detaljnije s njime upoznaju.Upravo o tome sustavu zaštite potrošača bit će riječ na ovome seminaru.

U cijenu su uključeni:

  • materijali
  • kava
  • ručak
  • certifikat o prisustvu na seminaru

Ciljna skupina

Radionica je namijenjena svima, no preporučuje se poduzetnicima, posebice članovima uprava (direktorima) društava, trgovcima, servisima, voditeljima odjela ili drugih organizacijskih oblika poslodavaca koji u svome svakodnevnom radu imaju priliku odlučivati o pravima potrošača odnosno na bilo koji način dolaze u doticaj s problematikom zaštite prava potrošača. 

DatumMjestoCijena  
14.6.2019Zagreb1499 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Darko Graf dipl. iur.

 Nakon završenog pripravničkog staža u odvjetništvu, položenog pravosudnog ispita i upisa u Imenik odvjetnika Hrvatske odvjetničke komore, osniva i započinje rad u vlastitom odvjetničkom društvu Alija Hrastinski & Graf, j.t.d. sa sjedištem u Zagrebu, u kojem i trenutno radi kao odvjetnik. U odvjetništvu je neprekidno od 2003. godine, od kada se

Raspored seminara

08:45-09:00 Prijem i registracija polaznika

09:00-11:00

  • općenito o sustavu zaštite prava potrošača (propisi koji je reguliraju)
  • Zakon o obveznim odnosima i sklapanje ugovora
  • katalozi i reklame
  • opći uvjeti ugovora
  • ništetnost ugovora
  • ugovor o kupoprodaji i prava potrošača
  • odgovornost trgovca za materijalne nedostatke stvari
  • jamstvo i odnose prema odgovornosti za materijalne nedostatke
  • vrste nedostataka stvari i rokovi za njihovo prijavljivanje
  • "razumni rokovi" za popravak stvari
  • raskid ugovora, sniženje cijene
  • povrat proizvoda;


11:00-11:30 Pauza za kavu

11:30-13:00

  • zastara potraživanja;
  • red uračunavanja;
  • Zakon o zaštiti potrošača – što regulira i koji je njegov odnos prema drugim zakonima;
  • Zakon o trgovini i minimalni tehnički uvjeti;
  • internet prodavaonice ("web-shop");
  • sklapanje ugovora na daljinu;
  • uvjeti prodaje, posebni oblici prodaje (akcija, sezonsko sniženje, rasprodaja);
  • postupanje po prigovoru potrošača
  • zaštita osobnih podataka potrošača i izravni marketing;
  • opomene, ambalaža
  • nepoštena poslovna praksa - zavaravajuća, agresivna
  • potrošački ugovorni odnosi;


13:00-14:00 Pauza za ručak

14:00-16:00

  • zaštita kolektivnih interesa potrošača
  • udruge potrošača i savjetovališta potrošača
  • nacionalni program zaštite potrošača i Nacionalno vijeće za zaštitu potrošača
  • Zakon o općoj sigurnosti proizvoda
  • Zakon potrošačkom kreditiranju, potrošači i kreditne institucije, HROK
  • sustav obavješćivanja o štetnom proizvodu-RAPEX
  • elektronička trgovina i prava potrošača
  • zabrane reklamiranja
  • postupak zaštite prava potrošača
  • inspekcijski nadzor i sudski postupci
  • nadležna tijela u postupku zaštite potrošača.

 

Lokacija održavanja seminara:

Verlag Dashofer 
Draškovićeva ulica 49
10 000 Zagreb

 

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima