Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Poslovni bonton i protokol u organizaciji događanja

Uvod

Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.

Namjena seminara

Poslovni bonton je prije svega zdravorazumsko uljuđeno ponašanje prema kolegama na poslu, ali i s gostima. Kako je riječ o turizmu koji je prvenstveno uslužna djelatnost - uljuđenost postaje značajnim razlog uspjeha ili neuspjeha. Protokol je formalno zadano i obvezujuće komuniciranju koje podrazumijeva poštivanje određenih standarda u konkretnim situacijama.

U ovom seminaru naglasak je na protokolu tvrtke/ ustanove čija pravila obuhvaćaju opća načela međuljudskih odnosa i norme uljuđenog civiliziranog ponašanja radi općeg sklada i reda. Dio seminara posvećen je poslovnom bontonu, a dio poslovnom protokolu s posebnim naglaskom na evente (događanja). Primjena poslovnog bontona i protokola na eventima je sadržaj trećeg dijela seminara.

U cijenu su uključeni:

  • materijali
  • kava
  • ručak
  • certifikat o prisustvu na seminaru

Ciljna skupina

Seminar je namijenjen turističkim djelatnicima na svim razinama djelatnosti, a posebno onima u menadžmentu, marketingu, prodaji te djelatnicima koji su u neposrednoj i svakodnevnoj interakciji/komunikaciji s gostima.

DatumMjestoCijena  
20.5.2019Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
1499 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,

Raspored seminara

08:45 - 09:00 Prijam i registracija polaznika

09:00 - 11:00

  • Bonton - značenje, principi i pravila
  • Društveni bonton - suvremeni poslovni bonton
  • Uvjeti bez kojih se ne može u poslovnom bontonu

11:00 - 11:30 Pauza za kavu

11:30 - 13:00

  • Ophođenje na radnom mjestu
  • Bonton  s gostima (u prodajnom razgovoru, pri telefoniranju, dopisivanju…)
  • Kodeksi i pravila

13:00 - 14:00 Pauza za ručak

14:00-16:00

  • Protokol ustanove, tvrtke (prigodne svečanosti, posjeti delegacija, domjenci, blagdani, čestitanja, darivanja…)
  • Planiranje,organiziranje, vođenje, kontrola i upravljanje eventom

 

 

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima