Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

STRUČNJAK ZA UVOĐENJE E RAČUNA U POSLOVANJE

Uvod

Pozivamo Vas na prvi tečaj na kojemu će glavna tema biti razrada razmjene elektroničkih računa sukladno Zakonu o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi i primjena u B2B sektoru, koji je na snagu stupio 27. studenog 2018.

Hrvatska je, kao zemlja članica EU, obavezna najkasnije do 27. studenog 2018. godine započeti s primjenom Zakon o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi prema europskoj Direktivi (2014/55/EU). Direktiva predviđa obvezu spremnosti za zaprimanje računa u elektroničkom obliku za sve javne naručitelje poput tijela državne uprave, jedinica regionalne i područne samouprave, javnih poduzeća i ostalih oblika javne administracije.

Javna uprava obvezna je prihvatiti i obraditi zaprimljene strukturirane elektroničke račune od dobavljača, usklađene s europskim standardom (normom) za eRačun. Hrvatska će, poput zemalja u regiji, ići u širu primjenu Zakona o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi, što konkretno znači da će nakon donošenja spomenutog Zakona u drugoj polovici ove godine, već početkom iduće godine tijela javne uprave započeti i sa slanjem eRačuna.

Digitalizacija poslovanja neminovan je proces, zbog čega si je Europska unija postavila za cilj da različitim mjerama potakne poduzeća da do 2020. godine eRačun bude primarni oblik razmjene računa i u B2B sektoru jer, ukidanjem papirnatih faktura i kroz ubrzavanje poslovnih procesa, planiraju godišnje uštede od 423 milijarde eura.

Elektronički račun predstavlja najrašireniju elektroničku ispravu u svijetu i zbog toga mu pripada središnja uloga u razvoju elektroničkog poslovanja te digitalnog gospodarstva općenito, a njegovom primjenom javila se potreba i za dodatnom digitalizacijom knjigovodstvenih isprava i drugih popratnih dokumenata.

Kako obrađivati, razmjenjivati i pohranjivati elektroničke, odnosno eDokumente te ih vezati uz centralni dokument, naučit ćete upravo na ovoj radionici kroz 4 interaktivna modula. Nakon ovog tečaja, stečeno znanje moći ćete odmah primjenjivati u praksi.

Polaznici tečaja, koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit, dobiti će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju;

  1. Certifikat je ovjeren od strane stručnjaka Verlag Dashöfer izdavačke kuće te je dokaz poznavanja navedenog područja ili tema.
  2. Kao dobitnik certifikata imate konkurentnu prednost na tržištu rada i veće povjerenje poslodavca u Vaše znanje.
  3. Edukacija Vam pruža temeljitu pripremu za test, mentorstva i savjetovanja stručnjaka.
  4. Po uspješnom završetku pismenog ispita dobivate potvrdu za "Stručnjak za uvođenje eRačuna u poslovanje" na hrvatskom i engleskom jeziku.
  5. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, to znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja otvorenog i zatvorenog tipa.

Kotizacija uključuje: 
sudjelovanje na tečaju, 
potvrdu o usavršavanju, 
materijale s predavanja u pisanom i elektroničkom obliku, 
interaktivan razgovor s predavačem,
razmjenu iskustava s kolegama, 
osvježenja u pauzama i ručak.

Ciljna skupina

Tečaj je namijenjen svima koji planiraju uvođenje elektroničkog fakturiranja u poslovanje te za sve one koji žele na primjeren način osigurati pouzdanost primjene.

DatumMjestoCijena  
1.7. – 12.7.2019Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
8000 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Maja Jurišić Prlić bacc.oec.

Stručna suradnica i dugogodišnja tajnica Instituta za ePoslovanje, specijalizirana za sustave za upravljanje digitalnom dokumentacijom (eDokumentima) i sustava pohrane digitalnih dokumenata (eArhiva). Predavačica i voditeljica stručnih edukacijskih radionica na temu eRačuna i ePoslovanja s naglaskom na bespapirno poslovanje. Sudionica više stručnih

Raspored seminara

1. MODUL: eRačun - osnovni pojmovi 01.07.2019.

08:45-09:00 Prijem i registracija polaznika
09:00-11:00
Osnovni pojmovi - što je eRačun

  • Povijest eRačuna
  • Pošiljatelj eRačuna
  • Primatelj eRačuna
  • Benefit eRačuna za primatelja/pošiljatelja
  • Informacijski posrednik(ci)

11:00-11:30 Pauza za kavu
11:30-13:00
Zakoni koji reguliraju eRačun u Hrvatskoj

  • Zakon o PDV-u – NN 73/13, 99/13, 148/13, 153/13, 143/14
  • Pravilnik o PDV-u – NN 73/13 te svim naknadnim Izmjenama i dopunama istog
  • Zakon o elektroničkoj ispravi (NN 150/05)
  • Zakon o provedbi Uredbe (EU) 910/2014 Europskog parlamenta i Vijeća o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu i sastavljanje izvan snage Direktive
  • Zakon o računovodstvu (NN 78/15, 134/15)

13:00-14:00 Pauza za ručak
14:00-16:00
Osnovni pojmovi - certifikati, elektronički potpis, vremenski žig

  • Certifikati - što su i za što služe?
  • Napredni elektronički potpis
  • Aplikativni certifikat - koja je njegova funkcija kod eRačuna, kako ga primijeniti i pročitati
  • Korisničko ime i lozinka - načini identifikacije primatelja/pošiljatelja
  • Vremenski žig
  • Verifikacija vremena slanja
  • String dokumenta - koja je njegova uloga u procesu
  • Certificirani izdavatelji vremenskih žigova - tko su i što jamče?
  • Završna diskusija i rasprava

2. MODUL: Zakon o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi 05.07.2019.

08:45-09:00 Prijem i registracija polaznika
09:00-11:00
Što je prethodilo Zakonu o javnoj nabavi

  • Direktiva o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi (2014/55/EU)
  • Norma za eRačun (Europski odbor za normizaciju - CEN)
  • Zašto je usvojena zajednička norma
  • Vrste normi - što informacijski posrednik mora osigurati

11:00-11:30 Pauza za kavu
11:00-13:00
Obveze za primatelje/pošiljatelje eRačuna

  • Osnovni elementi elektroničkog računa
  • Zaprimanje i obrada elektroničkih računa
  • Izdavanje i slanje elektroničkih računa
  • Korištenje elektroničkih računa za potrebe PDV-a
  • Usluge informacijskih posrednika (FINA, ostali informacijski posrednici - ovisno o vrsti javnih naručitelja)
  • Zaštita osobnih podatka
  • Prekršajne odredbe

13:00-14:00 Pauza za ručak
14:00-16:00
Razmjena eRačuna među zemljama članicama EU

  • Kako omogućiti strojnu čitljivost elektroničkih računa
  • Zašto je važna zajednička norma
  • Koji elementi računa moraju postojat
  • Uloga informacijskih posrednika u razmjeni i zaštiti podataka
  • Završna diskusija i rasprava


3. MODUL: Primjena Zakona o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi u EU 08.07.2019.

08:45-09:00 Prijem i registracija polaznika
09:00-11:00
eRačun kao nositelj digitalizacije

  • eRačun prema razvijenosti zemalja
  • Estonski primjer
  • Digitalizacija skandinavskih zemalja
  • Primjeri pozitivne prakse zemalja u regiji

11:00 -11:30 Pauza za kavu
11:30 - 13:00
Centralizacija podataka u svrhu razmjene eRačuna među zemljama članicama

  • Zajednički informacijski posrednici
  • Centralna baza podataka
  • Razvoj zajedničkog tržišta kroz digitalizaciju

13:00 - 14:00 Pauza za ručak
14:00 -16:00
Digitalizacija (poslovanja) Europe

  • CEF Telecom fond
  • Prekogranična interakcija između javnih uprava, poduzeća i građana
  • Projekti za potporu digitalizacije poslovanja poduzeća, lokalne samouprave, javnih servisa
  • Završna diskusija i rasprava

4. MODUL: Potpuna digitalizacija poslovanja kroz eRačun 12.07.2019.

08:45-09:00 Prijem i registracija polaznika
09:00-11:00
Što su digitalni/elektronički dokumenti

  • Ured bez papira - kako započeti proces
  • Što su sustavi za upravljanje elektroničkim dokumentima
  • Kako ovjeravati, potpisivati i likvidirati elektroničke dokumente

11:00-11:30 Pauza za kavu
11:30-13:00
Informacijski sustav - eArhiv

  • Zakoni koji uređuju korištenje eArhiva
  • Pohrana elektroničkih dokumenata
  • Pretraživanje eArhiva
  • Zaštita eArhiva

13:00-14:00 Pauza za ručak
14:00-16:00
Što nam donosi digitalizacija u narednom periodu

  • Uspostava cjelovitog procesa elektroničke javne nabave
  • Elektronička objave natječaja
  • Elektroničkog podnošenja ponuda
  • Elektronički nadzora izvršenja ugovora
  • Uštede od 6% do 13 % ukupnog iznosa nabave
  • Usluge poput qPay, P2P (procure 2 pay)
  • Završna diskusija i rasprava


5. MODUL: Završetak tečaja kroz ispit znanja u pisanom obliku i stjecanje potvrde da ste vrsni poznavatelj uvođenja eRačuna.

*NAPOMENE: Organizator zadržava pravo izmjene termina održavanja i redosljeda tema unutar programa zbog koordinacije s predavačima.

Lokacija održavanja tečaja:
Verlag Dashöfer
Draškovićeva ulica 49,
10000 Zagreb

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima