Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Važnost follow up metode i održavanja odnosa sa klijentima

Uvod

Zadržavanje klijenata i pronalaženje novih uvijek je bio težak i dugotrajan proces. Mnoge kompanije su uložile velike svote u tehnologiju i sofisticirani software, koji bi im pomogao u dovođenju novih i zadržavanju starih profitabilnih klijenata. Upravljanje odnosa s klijentima vrlo je bitan instrument uspješnog vođenja kompanije, a iznosi koji se ulažu u projekte iz tog područja rapidno rastu. Ovim webinarom ćemo proći sve alate kako bismo privukli, ali i zadržali svoje klijente

DatumMjestoCijena  
26.11.2020Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
1199 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara od 9 - 13 sati.

Raspored predavanja:

  • Briga o klijentu
  • Follow up metoda zašto je važna i kako je provoditi
  • Radionica i primjeri iz prakse
  • Što ako rezultata nema – koji su uzroci? 
  • Rješavanje problema na praktičnim primjerima
  • Kako biti još uspješniji u prodaji – tehnika samorefleksije
  • Samostalna radionica 
  • Rješavanje konflikta na stvarnim primjera
  • Završna diskusija i rasprava
Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima