Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Efikasna prodajna komunikacija

Uvod

U poslovnom svijetu gotovo je nemoguće sklopiti bilo kakav oblik poslovne suradnje, a da ne dođe do interakcije između najmanje dvije ugovorne strane. Ono što je ključ dobre suradnje zapravo je komunikacija s jednim od najvrjednijih resursa, a to su kupci. Da bi prodajni posao bio efikasan, postoji niz pravila, načela, modela i karakteristika koje prodajni menadžer ili pak prodajno osoblje treba usvojiti, kako teorijski, tako i bruseći radne manire. U konačnici, nužno je staviti naglasak na to da je uspješna komunikacija ona, u kojoj je poruka ispravno poslana bez komunikacijskih smetnji.

Ciljna skupina

Seminar je namjenjen B2B prodajnim predstavnicima, voditeljima ključnih kupaca (KAM), prodajnim savjetnicima, poduzetnicima.

DatumMjestoCijena  
26.4.2024Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
215 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim

Raspored seminara

Predviđeno trajanje seminara: od 09:00 do 13:00 sati.

Ključni elementi prodajne komunikacije: asertivnost, empatija, autentičnost, otvorenost, jasnoća, aktivno (pozorno) slušanje.

  • komunikacijski stilovi - naglasak na asertivnoj komunikaciji
  • prvi dojam i uspostavljanje kontakta
  • priprema i planiranje prodajnog razgovora
  • priprema - ključ uspjeha prodajnog procesa
  • struktura i faze prodajnog razgovora
  • kako ostvariti prodajni rezultat
  • tehnike postavljanja pitanja za uspješno vođenje prodajnog procesa
  • prezentacijske vještine (prezentacija proizvoda)
  • pregovaračke sposobnosti - SPIN strategije u prodajnim razgovorima
  • kako prepoznati potrebu kupca? verbalna i neverbalna komunikacija
  • govor tijela u prodaji
  • krizno komuniciranje
  • pregovaračke vještine
  • prilagodba sugovorniku
  • komuniciranje s teškim sugovornikom / tipovi prigovarača
  • vrste prigovora 
  • upravljanje prigovorima
  • vođenje razgovora i aktivno slušanje
  • kako uspostaviti i održati ugodnu atmosferu tijekom prodajnog procesa
  • predstavljanje rješenja i argumentacija
  • donošenje odluke i zaključak prodajnog razgovora


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima