Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Uređivanje kadrovskih evidencija i personalnih mapa

Uvod

Na radionici će se polaznici javnog sektora upoznati s vrstama i sadržajem evidencija koje su temeljem Zakona dužni voditi i čuvati. Naučit ćete koju dokumentaciju arhivirati u kadrovske mape, kako legalno provoditi postupke zapošljavanja i kako zakonito voditi obveznu kadrovsku evidenciju.

Ciljna skupina

Pozivaju se kadrovski djelatnici, tajnici, računovođe, djelatnici kadrovske službe na poslovima arhiviranja kadrovske dokumentacije i drugi koji također pokrivaju kadrovski dio organizacije, kao i svi koje zanima tema predavanja.

DatumMjestoCijena  
29.4.2024Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
170 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Mirta Škaljac, mag. oec.

Mirta Škaljac, mag. oec.

Nakon završenog magisterija ekonomije, upisuje postdiplomski studij Međunarodnih odnosa te završava Akademiju poslovne izvrsnosti Human Resource Mangement. Konzultantica je u području radnog prava, organizacije rada i pripreme za tržište rada. Sudjelovala je na brojnim predavanjima, konferencijama i projektima te je

Raspored seminara

Predviđeno vrijeme trajanja webinara: 09:00 - 13:00

Kada se pridržavamo zakona u vođenju kadrovskih evidencija i personalnih mapa:

  • Kada uspostavljamo osobnu mapu, koliko dugo obrađujemo dokumente u osobnoj mapi i kada smo je dužni arhivirati,
  • Što zakon nameće u vezi s arhiviranjem personalnih mapa,
  • Koji se dokumenti stavljaju u mape osoblja,
  • Koje dokumente poslodavac po zakonu ne smije fotokopirati i arhivirati,
  • Koliko smo dugo dužni čuvati pojedini dokument u osobnoj mapi.

Najčešće pogreške pri zapošljavanju zaposlenika:

  • U kojim je slučajevima javna objava natječaja zakonski obvezna,
  • Najčešće pogreške u javnim oglasima koje inspekcija rada često sankcionira,
  • Koliko dugo mora trajati postupak zapošljavanja da bi se legalno provodio,
  • Na koji je način moguće radniku uručiti prijedlog ugovora o radu,
  • Koji su najveći rizici pri upućivanju radnika na preventivni zdravstveni pregled nakon zaposlenja,
  • Koje informacije možemo tražiti od zaposlenika tijekom procesa zapošljavanja.

Zakonska kadrovska evidencija:

  • Kako uspostaviti četiri pravne kadrovske evidencije,
  • Uobičajeni rizici u evidenciji sankcionirani od strane inspektora rada,
  • Izazovi vođenja evidencije uz informacijsku potporu.

Za koga je to?

Pozivaju se kadrovski djelatnici, tajnici, računovođe, djelatnici kadrovske službe na poslovima arhiviranja kadrovske dokumentacije i drugi koji također pokrivaju kadrovski dio organizacije, kao i svi koje zanima tema predavanja u javnom sektoru.


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima