Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Kontroling u praksi - upravljanje poslovanjem i donošenje odluka

Uvod

Jeste li na dobrom putu ili zaostajete za konkurencijom, a da toga niste ni svjesni? Tvrtke koje dobro posluju smatraju da im kontroling ne treba, dok s druge strane neke tvrtke smatraju kako je za uvođenje kontrolinga prekasno. Naime, na vrijeme je potrebno prepoznati značaj kontrolinga kako bi se sačuvala postojeća vrijednost tvrtke te stvorila nova. Stalnom edukacijom i praćenjem trendova u razvoju kontrolinga ostajemo u korak s konkurencijom.

Uloga kontrolinga u poduzeću je kompleksna, a menadžment koji ne razumije njegovu važnost dovodi do smanjenja efikasnosti i efektivnosti upravljanja. Kontroling u poduzeću treba služiti menadžmentu kao pomoć u donošenju racionalnih odluka. Jer, smisao kontrolinga jest upravo u tome da bude u službi donošenja kvalitetnih poslovnih odluka.

Kontrolor nije samo osoba koja šalje ogromne količine informacija i statističkih podataka, već osoba koja sagledava širu sliku cijelog poslovanja te razmišlja o budućnosti tvrtke. Ključ za dobar kontroling jesu komunikacija, timski rad i fleksibilnost, ali najvažnije od svega jest praćenje novih trendova te konstantno učenje. Potreba za edukacijom dokaz je kako se korpus znanja konstantno širi te kako je upravo zanimanje kontrolora jedno od najpoželjnijih poslova današnjice.

Pripremili smo praktični seminar za kontrolore 21. stoljeća. Naučit ćete praviti financijske planove poslovanja tj. budžetiranje, staviti pod kontrolu sve troškove poslovanja, povezujući ih sa predviđenim planovima prodaje, nabave, proizvodnje i marketinga, kao i ostvarivanje željenih rezultata poslovanja.

Cilj financijskog kontrolinga osigurati je financijsku ravnotežu poduzeća u svakom trenutku njegova djelovanja. Dođite i steknite nova znanja. 

  • Koje podatke i povezanost u poslovanju mora znati svaki financijski menadžer?
  • Koja je uloga kontrolinga u poslovanju?
  • Zašto kontroling mora biti neovisan od financija i računovodstva?
  • Kako brzo procijeniti probleme i prijetnje tvrtke iz financijskih izvještaja?
  • Računovodstvene podatke koristiti izravno za financijski kontroling ili ih je primjereno modificirati?
  • Kad je potrebna analiza podataka ?
  • Što napraviti kad stvarni podaci odstupaju od planiranih veličina?
  • Koji su financijski pokazatelji važni za vlasnika, koji za banku i druge partnere?
  • Rasprava, pitanja, prijedlozi

Polaznici online seminara dobivaju certifikat o sudjelovanju na predavanju.

Kotizacija uključuje:

  • sudjelovanje,
  • potvrdu o usavršavanju, 
  • materijale s predavanja u elektroničkom obliku, 
  • interaktivan razgovor s predavačem,
  • konzultantske usluge tokom trajanja predavanja,
  • razmjenu iskustava s kolegama.
DatumMjestoCijena  
5.11. – 7.11.2024Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Raspored seminara

Svako predavanje održava se od 09:00 do 13:00 sati.

1. dan, 05.11.2024.

  • Što je kontroling?,
  • Zašto je poduzeću potreban kontroling?,
  • Profil kontrolora i njegovo mjesto u organizacijskoj strukturi,
  • Preduvjeti za uvođenje i postojanje kontrolinga,
  • Postupci koje je potrebno provesti pri uvođenju kontrolinga,
  • Definiranje organizacijske strukture poduzeća,
  • Definiranje poslovnih politika,
  • Upravljačko računovodstvo i njegova uloga u kontrolingu,
  • Uspostava računovodstvene odgovornosti na temelju nove organizacijske strukture: troškovni, profitni, prihodovni, investicijski centri,
  • Upravljanje centrima odgovornosti uz uspostavljeni kontroling,
  • Izrada modela i definiranje namjene: cijena ili diferencijacija, rast ili profitabilnost, marže ili koeficijenti obrtaja,
  • Rad s podacima za potrebe kontrolinga i upravljanja,
  • Primjeri modela - primjeri različitih troškovnih modela.

2. dan, 06.11.2024.

  • Strateško i operativno planiranje,
  • Metode planiranja,
  • Uloga računovodstva, kontrolinga i ostalih funkcija u poduzeću u izradi poslovnog plana,
  • Sastavljanje operativnih i financijskih planova,
  • Planiranje novčanog toka,
  • Planiranje prihoda i troškova,
  • Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti,
  • Izvještavanje o planskim rezultatima i odstupanjima od planskih vrijednosti,
  • Planovi, izvješća i analiza,
  • Fiksni ili fleksibilni planovi,
  • Povijesni podaci ili projekcije,
  • Izrada plana,
  • Izrada različitih scenarija plana,
  • Primjeri planova.

3. dan, 07.11.2024.

  • Troškovi u kontrolingu,
  • Upravljanje troškovima: fiksni i varijabilni troškovi,
  • Poslovna poluga,
  • Analiza osjetljivosti – kako promjene u veličini i strukturi troškova utječu na rezultat,
  • Analiza točke pokrića,
  • Obračun proizvodnje: kalkulacija cijene koštanja,
  • Plan proizvodnje s obzirom na iskorištenje kapaciteta,
  • Upravljanje zalihama: grupe proizvoda, obrtaj, potrebne i optimalne zalihe, rentabilni i nerentabilni proizvodi na zalihama, ABC analiza,
  • Analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima,
  • Monitoring kupaca,
  • Mjerenje marketinških efekata,
  • Informacijski sustavi u društvu,
  • Rad s odabranim alatima,
  • Excel,
  • Priprema tablice rezultata ili nadzorne ploče,
  • Vizualizacija podataka,
  • Primjeri dobre prakse pri kreiranju menadžerskih izvještaja.


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima