Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Upravljanje radnim učinkom zaposlenih u javnoj upravi na propisan i motivirajući način

Uvod

Edukacija o upravljaju radnim učinkom službenika /radnika u javnoj upravi daje bitne i konkretne smjernice za primjenu u praksi, prema propisima, na motivirajući i stručan način.

Prolazi se uz primjere najbitnije o svrsi (pr)ocjenjivanja , ulogama dionika, fazama u procesu  te metodama kako upravljati radnim učinkom zaposlenih uz naglasak na pripremu i provedbu  intervjua za (pr)ocjenu i  davanje te traženje feedbacka. 

Ciljna skupina

  • Rukovoditelji (voditelji organizacijskih jedinica, odjela, službi, sektora) u javnom sektoru u RH
  • Voditelji timova
  • Voditelji projekata
  • Savjetnici pri upravama javnih poduzeća zaduženi i za HR tematiku
DatumMjestoCijena  
18.7.2024ONLINE170 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

mr.sc. Andreja Bakula prof. psihologije

HR konzultantica i vlasnica ABPRO obrta za poslovne usluge, Zagreb

www.abpro.hr

Ima 30 godina iskustva i intenzivnog rada s ljudima i organizacijama u javnom i privatnom sektoru

Po struci je prof. psihologije sa znanstvenim magisterijem iz organizacije i menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu

Kao trenerica razvija i vodi  edukacije/radionice

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara od 09:00 -12:30 sati.

Raspored:

  • Svrha provođenja upravljanja radnim učinkom službenika/namještenika/radnika – utjecaj  na ostala  HR područja
  • Uloge dionika u procesu upravljanja radnim učinkom
  • Značaj rukovodećih osoba, njihovih kompetencija, odnosa prema poslu i ljudima te posebno vještine davanja i traženja feedbacka
  • Faze procesa:
  • Planiranje ciljeva – veza organizacijskih i individualnih ciljeva,
  • Praćenje rada i dokumentiranje  procesa kroz ocjenjivački period.


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima