Računovodstvena administracija i uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.
U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.
Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje uredne računovodstvene administracije upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga.
Webinar je namijenjen poslodavcima, zaposlenicima, svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
16.5.2025 | ONLINE | 185 Kn + PDV | Prijavite se |
Ana Pokrajčić je računovođa, ovlašteni interni revizor i dugogodišnja predavačica knjigovodstva. |
Trajanje webinara od 9 – 13 sati.
|