Asertivni komunikacijski stil jedini je koji u gotovo svakoj situaciji donosi pozitivne ishode za sve strane uključene u komunikaciju.
U sve dinamičnijem i kompetitivnom okruženju izazovno je jasno izraziti svoje mišljenje, trenutno emotivno stanje ili neslaganje, a dati potporu slabijoj opciji iziskuje puno hrabrosti i pripreme. Kako uopće proaktivno djelovati bez negativnih učinaka na druge? Prepoznati da komunikacija nije samo pričanje, nego i slušanje put je prema ugodnoj radnoj atmosferi, smanjenju učestalosti konfliktnih situacija, a zauzimanje stava i precizno izražavanje potreba dovest će do izgradnje čvršćih odnosa i stabilnijeg okruženja. Stjecanjem vještina asertivne komunikacije znatno se doprinosi poboljšanju radne atmosfere, poticajne okoline i zadovoljnim pojedincima s osjećajem svrhe i primijećenosti.
Usporedbom asertivnog komunikacijskog stila u odnosu na pasivni, agresivni i pasivno-agresivni stil žele se pokazati sve prednosti i razlozi zašto komunicirati asertivno. Komunikacijskim alatima i tehnikama koje proizlaze iz asertivne komunikacije, polaznicima se nastoji ukazati kako svakodnevne potencijalno konfliktne ili neugodne situacije rješavati ovim tipom komunikacije. Također, osvijestiti pozitivne učinke asertivnosti na pojedinca, njegovu radnu okolinu i privatni život te potaknuti na vježbanje vještine aktivnoga slušanja.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
28.3.2023 | Zatražite novi termin radionice | Kn + PDV | Zatražite novi termin radionice |
Predviđeno trajanje seminara od 9 do 13 sati.
Iz programa izdvajamo:
Kako komunicirati u svakodnevnim situacijama?
Što je asertivno ponašanje ili komunikacija?
Kako aergetno odgovoriti da nas drugi razumiju i kako da razumijemo druge