Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Kako efikasno organizirati home office

Uvod

Napretkom tehnologije i pojavom brojnih novih ''online'' zanimanja sve je više onih koji se odlučuju na rad iz udobnosti vlastitog doma. Iako ovakav način rada možda zvuči privlačno, slobodna organizacija vremena nerijetko sa sobom nosi i brojne, neočekivane izazove. Kakva je nova zakonska regulativa kod rada od kuće? Što je sa radnicima u udaljenim državama? Stvorili ste uvjete za rad od kuće i sretni ste već pri samoj pomisli na prvi radni dan u udobnosti svoga doma. Ispočetka posao od kuće može djelovati kao odličan potez no ako u prvim tjednima primjetite da ste kod kuće manje produktivni nego na poslu mi ćemo vam dati savjete i rješenja kako da to izbjegnete. 

DatumMjestoCijena  
27.6.2023

Zatražite novi termin radionice
Kn + PDV

Zatražite novi termin radionice
 

Predavač

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara od 09:00 do 13:00 sati.

  • Za i protiv rada od kuće: kada se odlučiti za, a kada protiv?
  • Zakonska regulativa rada od kuće
  • Rad od kuće kada je radnik u inozemstvu
  • Radnici u udaljenim državama i domaći radnici
  • Smanjenje troškova poslovanja: obavezni i mogući troškovi rada od kuće
  • Potrebna „infrastruktura“ za rad od kuće i minimalni uvjeti koji se moraju osigurati
  • Time management: kako ga organizirati i pratiti rezultate rada
  • Konstruktivni sastanci VS nepotrebni sastanci
  • Kombinirani sistem rada u uredu i od kuće
  • Kako to rade iskusni?
  • Motivacija radnika na rad: zadovoljstvo radnik i radni učinak
  • Kako uvesti i održavati kontrolu
  • Budućnost tržišta rada: što se je promijenilo, a što će se tek promijeniti? Kako da dočekamo budućnost spremni?


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima