Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Analiza i istraživanje tržišta- praktični primjeri koji pomažu uspješnijem poslovanju
Kako bolje upoznati tržište da bi ostvarili bolje poslovne rezultate?

Uvod

Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.

Namjena seminara

Želimo li uspješno poslovati u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo dobru ideju. Ako planiramo uspješno poslovati, neophodno je dobro upoznati tržište i pogotovo potrošače, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih podataka o tržištu. Seminar sadrži konkretna područja koja mogu pomoći da svaki sudionik bolje definira svoje poslovne aktivnosti.

Ukoliko želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim tržišnim uvjetima i navikama potrošača, a da bi to mogli moramo ih dobro upoznati. Ovaj seminar pomaže saznati može li nam i kako istraživanje pomoći, te kako bolje upoznati potrošače i osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama. Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Zato su neke od tema ovog seminara „male tajne” koje pomažu uspjehu suvremenog marketinga i prodaje.

Kroz ovaj seminar prolazimo područja upoznavanja tržišta, potrošača i konkurencije. te kako i koje istraživanje pomaže da bi uspješno poslovali. Biti će i konkretnih primjera te prikaza gdje „gubimo“ potrošače, koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač, neki od novih učinkovitih alata, te npr. prikaz kako potrošači donose odluku o kupnj.

Program seminara:

  • Što sve treba znati o tržištu, potrošačima i konkurenciji?
  • Koje izvore podataka imamo?
  • Koji su glavni koraci strateškog promišljanja ?
  • Što vlasnik/direktor tvrtke treba znati o „novim tržišnim uvjetima” ?
  • Koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač i koje nove alate možemo/trebamo koristiti ?
  • Koje tipove medija i novih alata imamo na raspolaganju?
  • Kako potrošači donose odluku o kupnji ?
  • Kako izbjeći najčešće greške u koracima i osigurati maksimalne rezultate?
  • Odgovori na pitanja polaznika i savjeti za konkretne primjere iz prakse
  • Brojne druge „male tajne" 

U cijenu su uključeni:

  • materijali
  • kava
  • ručak
  • certifikat o prisustvu na seminaru

Ciljna skupina

Seminar je namijenjen svima koji teže povećanju prodaje i boljim rezultatima marketinga i cijelog poslovanja, Voditeljima i direktorima prodaje i/ili marketinga. Onima koji žele bolje upoznati tržišne okolnosti i današnje potrošače. Svima koji žele ostvariti bolje rezultate u osobnoj i poslovnoj prodaji. Samostalnim poduzetnicima, managerima.

DatumMjestoCijena  
27.11.2018Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
1499 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Nada Finderle vlasnica i direktorica tvrtke Darna d.o.o.

U svom dugogodišnjem profesionalnom prodajnom i marketinškom iskustvu, Nada oduvijek za svoje klijente nastoji stvarati nove i dodatne vrijednosti. Između ostalog, iza sebe ima bogato iskustvo brojnih edukacija 50+, vođenja 5+ uspješnih start- up projekata u domaćim i međunarodnim tvrtkama kao što su Burda Media i Styria koji su dodatno potvrdili

Raspored seminara

08:45 - 09:00 - Prijem i registracija sudionika

09:00 - 11:00

  • predavanje

11:00-11:30 - Pauza za kavu

11:30-13:00

  • predavanje

13:0-14:00- Pauza za ručak

14:00-16:00

  • predavanje

Lokacija održavanja seminara:

Verlag Dashofer 
Draškovićeva ulica 49
10 000 Zagreb

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima