Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Analiza i istraživanje tržišta - praktični primjeri koji pomažu uspješnijem poslovanju
Kako bolje upoznati tržište da bi ostvarili bolje poslovne rezultate?

Uvod

Najbolji način za istraživanje tržišta je napraviti dobru i kvalitetnu analizu tržišta. Želimo li uspješno poslovati u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo dobru ideju. Ako planiramo uspješno poslovati, neophodno je dobro upoznati tržište i potrošače, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih podataka o tržištu.

Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Zato, ako želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim tržišnim uvjetima i navikama potrošača, a da bi to mogli moramo ih dobro upoznati.

Namjena seminara je  saznati može li nam i kako istraživanje pomoći, te kako bolje upoznati potrošače i osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama. Kroz seminar prolazimo područja upoznavanja tržišta, potrošača i konkurencije, te kako i koje istraživanje pomaže da bi uspješno poslovali. Bit će i konkretnih primjera te prikaza gdje „gubimo“ potrošače, koja su nova pravila u odnosu Brand – Potrošač, neki od novih učinkovitih alata, te npr. prikaz kako potrošači donose odluku o kupnji.

Seminar sadrži konkretna područja koja mogu pomoći da svaki sudionik bolje definira svoje poslovne aktivnosti.

Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.

U cijenu su uključeni:

  • materijali
  • kava
  • ručak
  • certifikat o prisustvu na seminaru

Ciljna skupina

Seminar je namijenjen svima koji teže povećanju prodaje i boljim rezultatima marketinga i cijelog poslovanja, voditeljima i direktorima prodaje i/ili marketinga, onima koji žele bolje upoznati tržišne okolnosti i današnje potrošače, samostalnim poduzetnicima i managerima i svima koji žele ostvariti bolje rezultate u osobnoj i poslovnoj prodaji.

DatumMjestoCijena  
17.7.2019Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
1499 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Nada Finderle

U svom dugogodišnjem profesionalnom prodajnom i marketinškom iskustvu, Nada oduvijek za svoje klijente nastoji stvarati nove i dodatne vrijednosti. Između ostalog, iza sebe ima bogato iskustvo brojnih edukacija 50+, vođenja 5+ uspješnih start- up projekata u domaćim i međunarodnim tvrtkama kao što su Burda Media i Styria koji su dodatno potvrdili

Raspored seminara

08:45-09:00

Prijem i registracija polaznika

09:00-11:00

Tržište potrošača i konkurencije

  • Kako potrošači donose odluku o kupnji,
  • Glavni koraci strateškog promišljanja,
  • Glavne smjernice koje ukazuju što vlasnik/direktor tvrtke treba znati o „novim tržišnim uvjetima”,
  • Osnovi prikazi izvora podataka koji su na raspolaganju.

11:00-11:30

Pauza za kavu

11:30-13:00

Globalne promjene tržišnih uvjeta
  • Nova pravila u odnosu Brand – Potrošač i novi alati koje možemo/trebamo koristiti,
  • Tipovi medija i novi alati koje  imamo na raspolaganju,
  • Kako izbjeći najčešće greške u koracima i osigurati maksimalne rezultate.

13:00-14:00

Pauza za ručak

14:00-16:00

Radionica: Analiza tržišta na vlastitom primjeru

  • Izrada poslovnog plana,
  • Izrada analize tržišta,
  • Izrada SWOT analize,
  • Savjeti za konkretne primjere iz prakse, te brojne druge „male tajne“.

Završna diskusija i rasprava

Lokacija održavanja seminara:

Verlag Dashöfer 

Draškovićeva ulica 49

10 000 Zagreb

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima