Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Asertivna komunikacija - unaprijedimo odnose na radnom mjestu

Uvod

U praksi vrijedi pravilo da onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga bude uspješan u razgovoru. Prvo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati ​​druge i nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite i reakcije sugovornika koji presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koji će morati izostaviti. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja. Najučinkovitiji način provedbe ova tri pravila svakako je asertivna komunikacija.

DatumMjestoCijena  
3.3.2021Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
1199 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.

Raspored predavanja:

KAKO KOMUNICIRATI U SVAKODNEVNIM SITUACIJAMA:

  • što je poželjno i od čega treba odustati,
  • što znači obrambeno ponašanje,
  • zašto i kako obrambenim ponašanjem uništavamo međuljudske odnose,
  • zašto odabiremo agresivno (borbena strategija), pasivno (strategija bijega) i pasivno-agresivno ponašanje (manipulacija ili dvostruke poruke),
  • kako razviti asertivno komuniciranje.

ŠTO JE ASERTIVNO PONAŠANJE ili KOMUNIKACIJA:

  • što možemo postići u razgovorima ako uzmemo u obzir: ja sam dobro, ti si dobro.
  • temelji asertivnosti: poštovanje, prihvaćanje odgovornosti, povezanost, suradnja.

KAKO AERGETNO ODGOVORITI DA NAS DRUGI RAZUMIJU I KAKO DA RAZUMIJEMO OSTALE

  • kako reći da nas nešto muči, ne volimo imati zabrinutost pomisli; kako postaviti granice,
  • kako objasniti svoje želje ili beskonfliktni ciljevi,
  • kako izraziti ili kontrolirati svoje osjećaje,
  • kako odgovoriti na verbalne napade, optužbe, uvrede ili prijetnje,
  • što učiniti ako se sugovornikove emocije promijene i njegovo ponašanje postane uznemirujuće,
  • kako smiriti drugu osobu kako bismo mogli početi razgovarati,
  • razmotriti tri osnovna pristupa: istražiti, provjeriti, potvrditi,
  • što znači objasniti činjenice ili raspravljati (objektivno objašnjenje),
  • kako izgovaramo kritiku i kako je prihvaćamo,
  • kako reći NE,
  • kako priopćiti neugodne vijesti.
Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima