U praksi vrijedi pravilo da onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga bude uspješan u razgovoru. Prvo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati druge i nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite i reakcije sugovornika koji presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koji će morati izostaviti. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja. Najučinkovitiji način provedbe ova tri pravila svakako je asertivna komunikacija.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
3.3.2021 | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice | 1199 Kn + PDV | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice |
Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,… |
Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13 sati.
Raspored predavanja:
KAKO KOMUNICIRATI U SVAKODNEVNIM SITUACIJAMA:
ŠTO JE ASERTIVNO PONAŠANJE ili KOMUNIKACIJA:
KAKO AERGETNO ODGOVORITI DA NAS DRUGI RAZUMIJU I KAKO DA RAZUMIJEMO OSTALE