Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Asertivna komunikacija - unaprijedimo odnose na radnom mjestu

Uvod

Asertivni komunikacijski stil jedini je koji u gotovo svakoj situaciji donosi pozitivne ishode za sve strane uključene u komunikaciju.

U sve dinamičnijem i kompetitivnom okruženju izazovno je jasno izraziti svoje mišljenje, trenutno emotivno stanje ili neslaganje, a dati potporu slabijoj opciji iziskuje puno hrabrosti i pripreme. Kako uopće proaktivno djelovati bez negativnih učinaka na druge? Prepoznati da komunikacija nije samo pričanje, nego i slušanje put je prema ugodnoj radnoj atmosferi, smanjenju učestalosti konfliktnih situacija, a zauzimanje stava i precizno izražavanje potreba dovest će do izgradnje čvršćih odnosa i stabilnijeg okruženja. Stjecanjem vještina asertivne komunikacije znatno se doprinosi poboljšanju radne atmosfere, poticajne okoline i zadovoljnim pojedincima s osjećajem svrhe i primijećenosti.

Usporedbom asertivnog komunikacijskog stila u odnosu na pasivni, agresivni i pasivno-agresivni stil žele se pokazati sve prednosti i razlozi zašto komunicirati asertivno. Komunikacijskim alatima i tehnikama koje proizlaze iz asertivne komunikacije, polaznicima se nastoji ukazati kako svakodnevne potencijalno konfliktne ili neugodne situacije rješavati ovim tipom komunikacije. Također, osvijestiti pozitivne učinke asertivnosti na pojedinca, njegovu radnu okolinu i privatni život te potaknuti na vježbanje vještine aktivnoga slušanja.

DatumMjestoCijena  
28.3.2023ONLINE170 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Kristijan Sedak Ph.D

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN', Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim

Raspored seminara

Predviđeno trajanje seminara od 9 do 13 sati.

Iz programa izdvajamo:

Kako komunicirati u svakodnevnim situacijama?

  • što je poželjno i od čega treba odustati
  • što znači obrambeno ponašanje
  • zašto i kako obrambenim ponašanjem uništavamo međuljudske odnose
  • zašto odabiremo agresivno (borbena strategija), pasivno (strategija bijega) i pasivno-agresivno ponašanje (manipulacija ili dvostruke poruke)
  • kako razviti asertivno komuniciranje

Što je asertivno ponašanje ili komunikacija?

  • što možemo postići u razgovorima ako uzmemo u obzir: ja sam dobro, ti si dobro
  • temelji asertivnosti: poštovanje, prihvaćanje odgovornosti, povezanost, suradnja

Kako aergetno odgovoriti da nas drugi razumiju i kako da razumijemo druge

  • kako reći da nas nešto muči, ne volimo imati zabrinutost pomisli; kako postaviti granice
  • kako objasniti svoje želje ili beskonfliktni ciljevi
  • kako izraziti ili kontrolirati svoje osjećaje
  • kako odgovoriti na verbalne napade, optužbe, uvrede ili prijetnje
  • što učiniti ako se sugovornikove emocije promijene i njegovo ponašanje postane uznemirujuće
  • kako smiriti drugu osobu kako bismo mogli početi razgovarati
  • razmotriti tri osnovna pristupa: istražiti, provjeriti, potvrditi
  • što znači objasniti činjenice ili raspravljati (objektivno objašnjenje)
  • kako izgovaramo kritiku i kako je prihvaćamo
  • kako reći NE
  • kako priopćiti neugodne vijesti
Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima