Certificirani online tečaj: Stručnjak za digitalizaciju računovodstva
Uvod

Kako pretvoriti dokumente u digitalni oblik? Kako automatizirati većinu procesa u prometu dokumenata? Je li to moguće učiniti u trenutnim zakonodavnim i tehničkim uvjetima? Je li skupo ili možemo, naprotiv, uštedjeti?
Kroz 5 modula online certificiranog tečaja steći ćete pregled mogućnosti pojednostavljenja rada u računovodstvenom uredu i alata koje aktualno tržište već nudi. Sastavni dio je i vidljivost smjera kojim će se kretati daljnji razvoj rada računovođa. Moći ćete prepoznati koje aktivnosti možete optimizirati sada i o kojima biste trebali razmišljati u budućnosti jer se mogu u potpunosti automatizirati. Upoznat ćete se s raspoloživim resursima i aplikacijama za olakšavanje rada računovođa, proći kroz trenutno zakonodavstvo i okvir definiran zakonom.
Kroz predavanje sudionici će steći saznanje koju računovodstvenu poreznu i/ili poslovnu dokumentaciju i evidencije se trebaju voditi određeno vrijeme, a koja mora biti trajno evidentirana zbog računovodstvene i porezne kontrole. Da bi arhivirala računovodstvenu i poreznu dokumentaciju, prilikom procjene kako i koliko dugo će čuvati dokumente, tvrtka mora odrediti interna pravila i uvažiti zakonodavstvo u pojedinim područjima. Koji su trenutni zakonodavni propisi vezani uz arhiviranje dokumenata i elektronički potpis? Kada i kako pravilno koristiti elektronički potpis? Koje su vrste potpisa, kada ih koristiti, koji su njihovi uvjeti i koja je njihova valjanost?
Važna točka eduakcije je i rasprava i saznanje kako se određena tvrtka može prebaciti na digitalni oblik računovodstva.
Polaznici online tečaja, koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit, dobiti će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:
- Certifikat je ovjeren od strane stručnjaka Verlag Dashöfer izdavačke kuće te je dokaz poznavanja navedenog područja ili tema,
- Kao dobitnik certifikata imate konkurentnu prednost na tržištu rada i veće povjerenje poslodavca u Vaše znanje,
- Edukacija Vam pruža temeljitu pripremu za test, mentorstva i savjetovanja stručnjaka,
- Po uspješnom završetku ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za digitalizaciju računovodstva" na hrvatskom i engleskom jeziku,
- Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, to znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.
Kotizacija uključuje:
- sudjelovanje na tečaju,
- video zapise predavanja,
- potvrdu o usavršavanju,
- materijale s predavanja u elektroničkom obliku,
- interaktivan razgovor s predavačem,
- konzultantske usluge tokom trajanja tečaja,
- razmjenu iskustava s kolegama.
Predavač
Raspored seminara
Predviđeno trajanje svakog modula od 09:00 -12:00 sati.
1. MODUL: Zakonodavni okvir, zahtjevi dokumenata i evidencija, 27.9.2022.
- Zakonodavstvo
- Knjigovodstveni zapisi i njihovi oblici
- Zahtjevi računovodstvenih i poreznih dokumenata
- Ispravljanje knjigovodstvenih evidencija
- Prijenos knjigovodstvenih zapisa
- Ispravan prijem e-zapisa
- Postavke sustava, dokumentacija, interni propisi (prijelaz na elektroničko računovodstvo, pravni i porezni odnosi, promet elektroničkih računovodstvenih dokumenata, arhiviranje, izdavanje e-računa)
- Komunikacija s državnom upravom (xml, pdf format)
2. MODUL: Automatizacija procesa, e-račun, 29.9.2022.
- Očuvanje i arhiviranje knjigovodstvenih evidencija
- Alati za automatsko čitanje podataka na računima (predlošci, umjetna inteligencija)
- Ostale mogućnosti automatizacije (ulazni portali, slanje e-pošte, pohrana u oblaku)
- Sveobuhvatan primjer automatizacije u obradi klijentovog računovodstva (vanjsko knjigovodstvo) nakon pojedinih faza i uz uporabu pojedinačnih aplikacija
- Predaja dokumenata
- Čitanje podataka računa
- Zamke u automatizaciji - sigurnost podataka
3. MODUL: Elektornički potpis, arhiviranje dokumenata, 4.10.2022.
- Što spada u računovodstvenu i poreznu dokumentaciju i evidencije koje se moraju arhivirati?
- Koliko dugo i kako treba voditi računovodstvenu i poreznu dokumentaciju i evidenciju?
- Je li elektronički oblik arhiviranja računovodstvene dokumentacije sada obvezan izdavanjem E-računa?
- Što uopće znači elektronički oblik arhiviranja?
- Je li format PDF i JPG odgovarajući format elektroničkog arhiviranja?
- Što porezni i računovodstveni propisi kažu o elektroničkom arhiviranju?
- Koje su prednosti i nedostaci elektroničkog arhiviranja?
- Što bi interni akti o elektroničkom arhiviranju računovodstvene dokumentacije trebali sadržavati?
- Za koju je računovodstvenu poreznu dokumentaciju obvezno elektroničko arhiviranje?
- Ispravna uporaba elektroničkog potpisa- kada i kako pravilno koristiti elektronički potpis, elektronički pečat, vremenski žig, njihova ispravna upotreba za valjanost pravnih akata
- Elektronički potpis- o kojim se vrstama potpisa radi, kada ih koristiti, koji su njihovi uvjeti i koja je njihova valjanost
- Potpisivanje na daljinu u papirnatom obliku - kako osigurati potpisivanje papirnatog dokumenta "na daljinu", valjanost i učinkovitost takvog potpisivanja
4. MODUL: Video seminar: Digitalizacija poslovanja
5. MODUL: Ispit u dogovoru s predavačem
o uspješnom završetku ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za digitalizaciju računovodstva" na hrvatskom i engleskom jeziku. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.
*NAPOMENE: Organizator zadržava pravo izmjene termina održavanja i redoslijeda tema unutar programa zbog koordinacije s predavačima.