Kako pretvoriti dokumente u digitalni oblik? Kako automatizirati većinu procesa u prometu dokumenata? Je li to moguće učiniti u trenutnim zakonodavnim i tehničkim uvjetima? Je li skupo ili možemo, naprotiv, uštedjeti?
Kroz 5 modula online certificiranog tečaja steći ćete pregled mogućnosti pojednostavljenja rada u računovodstvenom uredu i alata koje aktualno tržište već nudi. Sastavni dio je i vidljivost smjera kojim će se kretati daljnji razvoj rada računovođa. Moći ćete prepoznati koje aktivnosti možete optimizirati sada i o kojima biste trebali razmišljati u budućnosti jer se mogu u potpunosti automatizirati. Upoznat ćete se s raspoloživim resursima i aplikacijama za olakšavanje rada računovođa, proći kroz trenutno zakonodavstvo i okvir definiran zakonom.
Kroz predavanje sudionici će steći saznanje koju računovodstvenu poreznu i/ili poslovnu dokumentaciju i evidencije se trebaju voditi određeno vrijeme, a koja mora biti trajno evidentirana zbog računovodstvene i porezne kontrole. Da bi arhivirala računovodstvenu i poreznu dokumentaciju, prilikom procjene kako i koliko dugo će čuvati dokumente, tvrtka mora odrediti interna pravila i uvažiti zakonodavstvo u pojedinim područjima. Koji su trenutni zakonodavni propisi vezani uz arhiviranje dokumenata i elektronički potpis? Kada i kako pravilno koristiti elektronički potpis? Koje su vrste potpisa, kada ih koristiti, koji su njihovi uvjeti i koja je njihova valjanost?
Važna točka eduakcije je i rasprava i saznanje kako se određena tvrtka može prebaciti na digitalni oblik računovodstva.
Polaznici online tečaja, koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit, dobiti će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:
Kotizacija uključuje:
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
27.9. – 4.10.2022 | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice | 850 Kn + PDV | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice |
Nakon završenog Ekonomskog fakutleta u Zagrebu zapošljava se kao samostalni računovođa. Svoje dugogodišnje iskustvo u odjelu računovodstva, financija i kontrolinga započela je prije 15-ak godina u računovodstvu od pozicije studenta do voditelja računovodstva. Trenutno je zaposlena kao voditeljica računovodstva i financija u IT sektoru, organizaciji… |
Predviđeno trajanje svakog modula od 09:00 -12:00 sati.
1. MODUL: Zakonodavni okvir, zahtjevi dokumenata i evidencija, 27.9.2022.
2. MODUL: Automatizacija procesa, e-račun, 29.9.2022.
3. MODUL: Elektornički potpis, arhiviranje dokumenata, 4.10.2022.
4. MODUL: Video seminar: Digitalizacija poslovanja
5. MODUL: Ispit u dogovoru s predavačem
o uspješnom završetku ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za digitalizaciju računovodstva" na hrvatskom i engleskom jeziku. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.
*NAPOMENE: Organizator zadržava pravo izmjene termina održavanja i redoslijeda tema unutar programa zbog koordinacije s predavačima.