Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Delegiranje poslova i davanje učinkovitog feedback-a

Uvod

Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.

Namjena seminara

Upitajte se: je li vam lakše napisati npr. sadržaj brošure  koja promovira nove usluge koje ste vi razvili ili to prepustiti nekom od suradnika? Vi znate sadržaj izvana i iznutra, i u snu možete nabrojati prednosti novih usluga i sve što je potrebno je da sjednete za kompjuter i počnete pisati. Pitanje je samo: je li takav način razmišljanja korisno trošenje vašeg vremena? Ako taj posao napravite sami biti ćete brže gotovi.

S druge strane, ako uložite napor i vrijeme kako biste taj posao delegirali nekom od svojih suradnika trebat će vam, doduše, više vremena, ali ćete pomoći članovima tima da rastu, da se razvijaju i da počnu koristiti sve svoje potencijale. To je jedna od najvažnijih značajki delegiranja.

Ciljevi seminara:

  • Osvijestiti kako se proces delegiranja uklapa u obavljanje posla i ispunjavanje zadanih ciljeva
  • Naučiti kako identificirati različite načine delegiranja
  • Kako primijeniti sve korake efikasnog delegiranja
  • Naučiti kako dati jasne upute za uspješno obavljanje posla
  • Ovladati vještinom jasne povratne informacije (Feedback)

Kratki sadržaj:

  • Zašto delegirati?
  • 6 razloga zašto ne delegiramo poslove zaposlenima
  • Kako se pripremiti za delegiranje?
  • Komunikacijske vještine potrebne za efikasno delegiranje
  • Kako motivirati i uključiti članove tima u proces delegiranja
  • Kako odrediti zadatke koji se mogu delegirati
  • Kako odrediti pravu osobu za pravi zadatak
  • Dvije ključne zamke svakog delegiranja:
  • a)       kako izbjeći da se većina zadataka delegira samo jednoj osobi

    b)      kako izbjeći da se delegirani zadaci vrate k vama nedovršeni

  • Feedback kao proces – elementi i faze procesa
  • Pozitivan i negativan feedback – sadržaj, utjecaj, na što treba obratiti pažnju
  • Individualni i grupni feedback
  • Davanje učinkovitog feedbacka različitim  tipovima osobnosti
  • Feedback i feedforward proces 

Metode rada:

  • Teoretski dio podržan je PowerPoint prezentacijom.
  • Odnos teorije i prakse iznosi 30% : 70% uz intenzivno korištenje RPS ( Reality Practice Situation/ Vježbanje stvarnih situacija)
  • *RPS metodu je razvila Neda Fleur Janovski  nakon desetogodišnjeg održavanja različitih seminara i više od tri stotine održanih edukacija, predavanja i radionica koje su usmjerene na poboljšanje osobnih i poslovnih vještina. Ova je metoda osobito je korisna u razvijanju kreativnog rješavanja različitih situacija s kojima se susrećemo u našem poslovnom životu kao i u razvijanju kritičkog sagledavanja različitih scenarija pri donošenju poslovnih odluka.

U cijenu su uključeni:

  • materijali
  • kava
  • ručak
  • certifikat o prisustvu na seminaru

Ciljna skupina

Seminar je namijenjen svima koji razumiju kako je efikasno delegiranje najvažnija osobina uspješnog menadžera i žele pospješiti svoju učinkovitost, zadržati ugodnu atmosferu u radnoj okolini, uspješno upravljati svojim vremenom i osjetiti blagodati dobre organizacije na svojim rezultatima, a to su:

  • poduzetnici i obrtnici
  • voditelji prodaje
  • voditelji marketinga
  • glasnogovornici
  • voditelji ljudskih potencijala
  • voditelji timova
  • voditelji projekata
  • menadžeri ključnih kupaca
  • strateški menadžment
DatumMjestoCijena  
15.5.2019Zagreb1499 Kn + PDVPrijavite se 
18.6.2019Rijeka1499 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,

Raspored seminara

08:45 - 09:00 - Prijem i registracija sudionika

09:00 - 11:00

  • Zašto delegirati?
  • 6 razloga zašto ne delegiramo poslove zaposlenima
  • Kako se pripremiti za delegiranje?
  • Komunikacijske vještine potrebne za efikasno delegiranje
  • Kako motivirati i uključiti članove tima u proces delegiranja
  • Kako odrediti zadatke koji se mogu delegirati

11:00-11:30 - Pauza za kavu

11:30-13:00

  • Kako odrediti pravu osobu za pravi zadatak
  • Dvije ključne zamke svakog delegiranja:

a)       kako izbjeći da se većina zadataka delegira samo jednoj osobi
b)      kako izbjeći da se delegirani zadaci vrate k vama nedovršeni

13:0-14:00- Pauza za ručak

14:00-16:00

  • Feedback kao proces – elementi i faze procesa
  • Pozitivan i negativan feedback – sadržaj, utjecaj, na što treba obratiti pažnju
  • Individualni i grupni feedback
  • Davanje učinkovitog feedbacka različitim  tipovima osobnosti
  • Feedback i feedforward proces 

Lokacija održavanja seminara:

Verlag Dashofer 
Draškovićeva ulica 49,Zagreb

Hotel Bonavia, Rijeka

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima