Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Mala škola poslovne komunikacije

Uvod

U praksi vrijedi pravilo da je onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga uspješan u razgovoru. Prvo pravilo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati ​​druge te nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite reakcije i reakcije sugovornika koje presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koje nisu. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja. 

\"Nemojte nikada odustati od usvajanja novih znanja, usavršavanja, istraživanja novih mogućnosti. Dugujete sebi postati najbolja verzija onoga što želite i možete. Tako je to u svemu, pa i u komunikacijskim vještinama.\"

Naučit ćete kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine kako biste dobili željene odgovore i ishode, kako riješiti komunikacijske konflikte te kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.

Seminar je intenzivan, odnosno obuhvaća velik broj vježbi gdje ćete na vlastitom iskustvu usavršiti željene vještine. Nakon odslušane edukacije dobivate certifikat o sudjelovanju.

Održava se hibridno, online ili uživo u Zagrebu.

Što ćete dobiti sudjelovanjem?

  • prepoznati što komunikacija jest, a što nije,
  • naučiti kvalitetno komunicirati usmeno i pismeno,
  • prepoznati znakove neverbalne komunikacije i što znače,
  • prepoznati važnost slušanja,
  • naučiti prepoznati znakove toksičnog ponašanja,
  • moći ćete odgovoriti, komunicirati usprkos specifičnim problematičnim ponašanjima sugovornika (osobito narcisoidnim, sociopatskim, psihopatskim ponašanjima),
  • naučiti kako ne upasti u zamke, kako postaviti granice u odnosu u komunikaciji,
  • isprobat ćete učinkovite znanstveno priznate tehnike i alate za očuvanje integriteta i lakše suočavanje sa specifičnim ponašanjima kod problematičnih sugovornika,
  • naučit ćete strategije kojima si možete pomoći s \"toksičnim\" ljudima u radnom okruženju (i u životu),
  • izradit ćete vlastiti akcijski plan za promjene u ponašanju i izvedbi.
DatumMjestoCijena  
25.11. – 26.11.2024ONLINE490 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim

Raspored seminara

Predavanje se održava tijekom dva dana, 25. i 26.11. 2024., u trajanju od 10:00 do 14:00 sati, online ili u fizičkom obliku.

Raspored predavanja: 

Komunikacijske vještine - Uvod u komunikaciju

  • Važnost komunikacije – što komunikacija jest, a što nije?,
  • Vrste i oblici komunikacije,
  • Značaj neverbalne komunikacije,
  • Kako znati slušati?,
  • Primjeri iz prakse.

Poslovna komunikacija

  • Pisana poslovna komunikacija,
  • Interkulturalna komunikacija,
  • Poslovno pregovaranje,
  • Komunikacija s teškim sugovornicima,
  • Odnosi s javnošću,
  • Primjeri iz prakse.

Radionica i vježbe

  • Organiziranje govora vezano uz pitanja o činjenicama,
  • Konfrontiranje i odbijanje nerazumnih zahtjeva,
  • Pisanje poslovnih dopisa i medijskih priopćenja,
  • Kako pregovarati?,
  • Primjeri iz praske,
  • Završna diskusija i rasprava.


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima