U praksi vrijedi pravilo da je onaj tko slijedi tri najvažnija pravila dobrog dijaloga uspješan u razgovoru. Prvo pravilo zahtijeva da naučimo slušati, razmatrati i poštivati druge te nastojati da nas drugi slušaju, razmatraju i poštuju. Drugo određuje da je potrebno prepoznati vlastite reakcije i reakcije sugovornika koje presudno utječu na tijek razgovora te biti svjestan koji su odgovori prikladni, a koje nisu. Treće uči kako doći do zajedničkog cilja.
\"Nemojte nikada odustati od usvajanja novih znanja, usavršavanja, istraživanja novih mogućnosti. Dugujete sebi postati najbolja verzija onoga što želite i možete. Tako je to u svemu, pa i u komunikacijskim vještinama.\"
Naučit ćete kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine kako biste dobili željene odgovore i ishode, kako riješiti komunikacijske konflikte te kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.
Seminar je intenzivan, odnosno obuhvaća velik broj vježbi gdje ćete na vlastitom iskustvu usavršiti željene vještine. Nakon odslušane edukacije dobivate certifikat o sudjelovanju.
Što ćete dobiti sudjelovanjem?
prepoznati što komunikacija jest, a što nije,
naučiti kvalitetno komunicirati usmeno i pismeno,
prepoznati znakove neverbalne komunikacije i što znače,
prepoznati važnost slušanja,
naučiti prepoznati znakove toksičnog ponašanja,
moći ćete odgovoriti, komunicirati usprkos specifičnim problematičnim ponašanjima sugovornika (osobito narcisoidnim, sociopatskim, psihopatskim ponašanjima),
naučiti kako ne upasti u zamke, kako postaviti granice u odnosu u komunikaciji,
isprobat ćete učinkovite znanstveno priznate tehnike i alate za očuvanje integriteta i lakše suočavanje sa specifičnim ponašanjima kod problematičnih sugovornika,
naučit ćete strategije kojima si možete pomoći s \"toksičnim\" ljudima u radnom okruženju (i u životu),
izradit ćete vlastiti akcijski plan za promjene u ponašanju i izvedbi.