U poslovnom svijetu gotovo je nemoguće sklopiti bilo kakav oblik poslovne suradnje, a da ne dođe do interakcije između najmanje dvije ugovorne strane. Ono što je ključ dobre suradnje zapravo je komunikacija s jednim od najvrjednijih resursa, a to su kupci. Da bi prodajni posao bio efikasan, postoji niz pravila, načela, modela i karakteristika koje prodajni menadžer ili pak prodajno osoblje treba usvojiti, kako teorijski, tako i bruseći radne manire. U konačnici, nužno je staviti naglasak na to da je uspješna komunikacija ona, u kojoj je poruka ispravno poslana bez komunikacijskih smetnji.
Seminar je namjenjen B2B prodajnim predstavnicima, voditeljima ključnih kupaca (KAM), prodajnim savjetnicima, poduzetnicima.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
26.4.2024 | Zatražite novi termin radionice | Kn + PDV | Zatražite novi termin radionice |
Predviđeno trajanje seminara: od 09:00 do 13:00 sati.
Ključni elementi prodajne komunikacije: asertivnost, empatija, autentičnost, otvorenost, jasnoća, aktivno (pozorno) slušanje.