Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Efikasna prodajna komunikacija

Uvod

U poslovnom svijetu, gotovo je nemoguće sklopiti bilo kakav oblik poslovne suradnje ukoliko ne dođe do interakcije između najmanje dvije ugovorne strane. Ono što je ključ dobre suradnje je zapravo komunikacija s jednim od najvrjednijih resursa, a to su kupci. Da bi prodajni posao bio efikasan, postoji niz pravila, načela, modela i karakteristika koje prodajni menadžer ili pak prodajno osoblje treba usvojiti, kako teorijski, tako i bruseći radne manire. U konačnici, nužno je staviti naglasak da je uspješna komunikacija ona, u kojoj je poruka ispravno poslana bez komunikacijskih smetnji.

Ciljna skupina

Seminar je namjenjen B2B prodajnim predstavnicima, voditeljima ključnih kupaca ( KAM), prodajnim savjetnicima, poduzetnicima.

DatumMjestoCijena  
21.2.2023ONLINE170 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Kristijan Sedak Ph.D

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN', Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara od 09:00 do 13:00 sati.

Ključni elementi prodajne komunikacije: asertivnost, empatija, autentičnost, otvorenost, jasnoća, aktivno (pozorno slušanje).

  • komunikacijski stilovi - naglasak na asertivnoj komunikaciji
  • prvi dojam i uspostavljanje kontakta
  • priprema i planiranje prodajnog razgovora
  • priprema - ključ uspjeha prodajnog procesa
  • struktura i faze prodajnog razgovora
  • kako ostvariti prodajni rezultat
  • tehnike postavljanja pitanja za uspješno vođenje prodajnog procesa
  • prezentacijske vještine (prezentacija proizvoda)
  • pregovaračke sposobnosti - SPIN strategije u prodajnim razgovorima
  • kako prepoznati potrebu kupca? verbalna i neverbalna komunikacija
  • govor tijela u prodaji
  • krizno komuniciranje
  • pregovaračke vještine
  • prilagodba sugovorniku
  • komuniciranje s teškim sugovornikom / tipovi prigovarača
  • vrste prigovora 
  • upravljanje prigovorima
  • vođenje razgovora i aktivno slušanje
  • kako uspostaviti i održati ugodnu atmosferu tijekom prodajnog procesa
  • predstavljanje rješenja i argumentacija
  • donošenje odluke i zaključak prodajnog razgovora
Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima