Uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.
U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova trgovačkog prava te računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.
Namjena ovog webinara je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga.
Webinar je namijenjen poslodavcima, zaposlenicima, svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
30.8.2021 | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice | 170 Kn + PDV | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice |
Ivan Vidas, struč. spec. oec. radno iskustvo krenuo je stjecati kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka u velikim poslovnim sustavima da bi danas karijeru gradio u svijetu financija u međunarodnom okruženju. Kao menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i HR -om svakodnevno se bavi pitanjima privlačenja novih… |
Trajanje webinara od 9 – 13 sati.
|