Morate li provesti strukturne ili kadrovske promjene u svom području zbog krize? Želite li održati pozitivnu sliku vašeg društva unatoč nepopularnim mjerama? Strateški razvoj, ekonomska previranja, restrukturiranje, smanjivanje broja radnika, ništa od ovog nije lak posao kako za menadžere tako za cijelokupno poslovanje tvrtke. Kada nastupi teška situaciji ili kriza, ključnu ulogu u cijelom poslovanju preuzima dobra komunikacija. Razgovori putem alata za internu komunikaciju mogu predstavljati izazov te otegotnu okolnost u situacijama krize. Kao poslodavcu, menadžeru i voditelju zadatak je aktivno oblikovati i uspješno provoditi takve promjene u svom području.
Organizirali smo webinar gdje ćete na jednom mjestu pručiti alate koji će vam pomoći profesionalno voditi teške, konfliktne razgovore i jasno komunicirati.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
5.5.2020 | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice | 170 Kn + PDV | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice |
Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,… |
Predviđeno trajanje webinara od 9 do 13h.
Iz programa izdvajamo: