Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Intervju i komunikacija sa zaposlenicima u kriznim i promjenljivim situacijama

Uvod

Morate li provesti strukturne ili kadrovske promjene u svom području zbog krize? Želite li održati pozitivnu sliku vašeg društva unatoč nepopularnim mjerama? Strateški razvoj, ekonomska previranja, restrukturiranje, smanjivanje broja radnika, ništa od ovog nije lak posao kako za menadžere tako za cijelokupno poslovanje tvrtke. Kada nastupi teška situaciji ili kriza, ključnu ulogu u cijelom poslovanju preuzima dobra komunikacija. Razgovori putem alata za internu komunikaciju mogu predstavljati izazov te otegotnu okolnost u situacijama krize. Kao poslodavcu, menadžeru i voditelju zadatak je aktivno oblikovati i uspješno provoditi takve promjene u svom području.  

Organizirali smo webinar gdje ćete na jednom mjestu pručiti alate koji će vam pomoći profesionalno voditi teške, konfliktne razgovore i jasno komunicirati.

 

DatumMjestoCijena  
5.5.2020

Zatražite novi termin radionice
Kn + PDV

Zatražite novi termin radionice
 

Predavač

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara  od 9 do 13h.

Iz programa izdvajamo:

  • Tipični obrasci ponašanja zaposlenika,
  • izazovne situacije u razgovoru,
  • Razgovori o otkazu, sukobu, konfliktu i motivacijski razgovori,
  • Načini kontrole,
  • Kako koristiti interne komunikacije u doba krize,
  • Rasprava i odgovori na pitanja.


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima