Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Kako organizirati dobar timski rad?

Uvod

Izazovan je zadatak voditi kolege, zaposlenike i timove bez ikakve stegovne odgovornosti. Kada trčite bez hijerarhijske moći, često stojite između svojih kolega u vlastitom timu, drugim odjelima i nadređenima. Ovdje je potrebna posebna osjetljivost kako bi se osigurala ravnoteža između razumijevanja, moći, povjerenja i prihvaćanja. Ali kako se držati  u ovoj "sendvič poziciji"? Oni koji uspiju motivirati druge, preuzeti odgovornost i nametnuti se pred otporom, steći će priznanje i poštovanje kao vođa.

Na našem webinaru naučit ćete kako organizirati dobar tim i time poboljšati uspjeh u poslovanju.

DatumMjestoCijena  
12.4.2023Zagreb215 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Kristijan Sedak Ph.D

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN', Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim

Raspored seminara

Predviđeno trajanje seminara od 9 do 13 sati.

Uvod u timski rad

Što čini dobar ili loš tim?

Lideri i sljedbenici – 3 faze vodstva

Vrste liderstva

Formula uspješnog liderstva

Faze razvoja tima

Temelj svakog odnosa i tima – komunikacija; različiti stilovi, delegiranje, davanje povratne informacije, slušanje i upravljanje konfliktima, donošenje odluka

DISC metoda za razumijevanje

Raznolikost i dinamika tima

Mjerenje učinkovitosti tima

Rano identificiranje izazova u timu ili disfunkcionalnih timova

Mjere prevencije i mjere intervencije

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima