Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Kriza - opasnost ili prilika?

Uvod

S obzirom na nepredvidivost u poslovanju, poslovne organizacije svakodnevno se mogu susresti s iznenadnim i neplaniranim situacijama koje zahtijevaju brzo i efikasno rješenje. Imajući na umu složenost tih kriznih situacija, svijest o važnosti komunikacije nije dovoljna – potrebno je razmišljati izvan okvira stečenih iskustava i već iskorištenih rješenja. Ako se krizi u poslovanju pristupi pravovremeno i na dobar način, ona može biti sjajna prilika za iznašanje novih ideja i strategija te konačno rješavanje dugo zanemarenih problema.

Namjena seminara je osnovnim tehnikama i strategijama rješavanja kriznih situacija, pojedincima ponuditi osnovne alate u zaštiti imidža i reputacije tvrtke prije, tijekom i nakon krizne situacije. Osvijestiti izuzetnu važnost prepoznavanja potencijalnih kriznih situacija te presudnu ulogu pravovremene reakcije i odgovora na danu situaciju. Potaknuti poslovne organizacije na osmišljavanje kriznih strategija koje će služiti kao oslonac potencijalnim kriznim situacijama u budućem poslovanju

Ovim se seminarom dobiva cjelokupni uvid u proces pripreme za krizu, kao i njeno samo rješavanje kroz temeljne elemente (četiri faze krize, strategije rješavanja, važnost kriznog komunikacijskog plana i tima, neophodna segmentacija ciljnih javnosti te osmišljavanje ključnih poruka).

Ciljna skupina

Zaposlenici u IT, marketinškim i komunikacijskim odjelima poslovnih organizacija. Poduzetnici, menadžeri, upravitelji, zaposlenici u odjelu ljudskih resursa; svi pojedinci koji se susreću s kriznim situacijama.

DatumMjestoCijena  
7.3.2023Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
170 Kn + PDVIspričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu

Pošaljite upit za novi termin radionice
 

Predavač

Kristijan Sedak, PhD

Kristijan Sedak doktorirao je na Poslijediplomskom studiju informacijskih i komunikacijskih znanosti pri Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radi na Odjelu za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta, a predavao je i na Veleučilištu VERN, Visokoj školi za odnose s javnošću i studij medija Kairos, Govorničkoj akademiji Demosten i mnogim

Raspored seminara

Predviđeno trajanje seminara od 09:00 - 16:00 sati.

Iz rasporeda izdvajamo:

  • Što je kriza?
  • Četiri faze krize
  • Strategija rješavanja krizne situacije
  • Krizni komunikacijski priručnik
  • Odabir komunikacijskih kanala
  • Segmentacija ciljnih skupina
  • Ključne poruke u krizi
  • Krizni komunikacijski tim
  • Kriza kao prilika


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima