Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Leadership - vještine rukovođenja, komunikacije i delegiranja

Uvod

Poznavati i prihvaćati sebe znači i prihvaćati i razumjeti druge. Efikasno samovođenje uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, upoznavanje svojih potencijala i osobina te samim time prepoznavanje tuđih kvaliteta i osobina. Jedna je od najvažnijih značajki delegiranja pomaganje članovima tima u njihovom rastu, razvijanju i korištenju svih svojih potencijala.

Komuniciranje u timu zahtijeva posebne komunikološke pripreme. Članovi tima različite su ličnosti koje imaju svoj ustaljeni način rada, razmišljanja, pa i različit temperament. Neki od njih su izraziti individualci, drugi pak povučeni ljudi. Može li se dosegnuti zajednički cilj? Zasigurno da. Uz zajedničke napore međusobnog uvažavanja, slušanja drugih, preuzimanja svog dijela odgovornosti – takav tim može u obavljanju zadataka dati izvrsne rezultate. Uspješno komuniciranje mjeri se brojem primljenih, a ne poslanih poruka. Komuniciranje nije samo sebi svrha. Njegov je cilj bolja informiranost, lakše donošenje odluka ili lakše izvršavanje zadataka.

Tečaj se sastoji od snažne interakcije između polaznika i predavača. Predstavit ćemo Vam jezgrovite i jasne prezentacije obogaćene praktičnim primjerima i pripremljenim vježbama koje će znatno utjecati na ostvarenje Vašeg punog potencijala na radnom mjestu te odnosu prema zaposlenicima, kolegama i nadležnim tijelima. Kroz tečaj intenzivno se koristi sinergija grupnog rada, a posebna pažnja posvećena je individualiziranom rješavanju konkretnih situacija polaznika.

Polaznici tečaja će kroz četiri modula naučiti kako pravilno reagirati na primjedbe, riješiti postojeće konflikte, prihvatiti kritiku i pravilno je izreći, kako izbjeći konflikt te kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije. Dodatno će razviti vještine komuniciranja, upravljanja vremenom, delegiranja, ali i razvoja svojega tima. Podići će razinu samosvijesti i naučiti komunicirati asertivno, kao i reagirati proaktivno na dnevnoj razini preuzimanja zadataka. Upoznavajući sebe i svoje talente upoznat će potencijale i talente kod drugih te njihove jake strane. Razumjet će smisao vođenja i naučiti efikasno koristiti svoje vještine i osobine.

Kao što je navedeno, efikasnost tima zapravo utječe i na samu efikasnost zadataka, a time i dostizanja zadanih ciljeva. Stoga, komunikacija u timu je nužna spona u razvijanju odnosa između članova tima. Pravilnom komunikacijom, osobnom kontrolom, uvažavanjem tuđih mišljenja možemo produktivnije obavljati zadatke i uštedjeti na vremenu. Pridružite nam se na seminaru i saznajte kako voditi tim do uspješnije komunikacije, a time i do uspješnijih rezultata. Predavač će s Vama proći širok raspon tema; od vještina delegiranja do komuniciranja negativnih ishoda. 

Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:

  1. Certifikat je ovjeren od strane stručnjaka Verlag Dashöfer izdavačke kuće te je dokaz poznavanja navedenog područja ili tema,
  2. Kao vlasnik certifikata imate konkurentnu prednost na tržištu rada i veće povjerenje poslodavca u Vaše znanje,
  3. Edukacija Vam pruža temeljitu pripremu za test, mentorstva i savjetovanja stručnjaka,
  4. Po uspješnom završetku  dobivate potvrdu "Leadership -  vještine rukovođenja, komunikacije i delegiranja" na hrvatskom i engleskom jeziku.

Kotizacija uključuje: 

  • sudjelovanje na tečaju, 
  • potvrdu o usavršavanju, 
  • materijale s predavanja,
  • osvježenja u pauzama,
  • rad na vlastitim primjerima,
  • interaktivan razgovor s predavačem,
  • konzultantske usluge tokom trajanja tečaja,
  • razmjenu iskustava s kolegama.

Ciljna skupina

Tečaj je namijenjen poduzetnicima i obrtnicima, voditeljima prodaje, voditeljima marketinga, glasnogovornicima, voditeljima ljudskih potencijala, voditeljima timova, voditeljima projekata, menadžerima ključnih kupaca, strateškom managementu. Također, tečaj je namijenjen svima koji žele proširiti svoja znanja i naučiti nešto novo.

DatumMjestoCijena  
13.5. – 16.5.2024ONLINE850 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Nika Levak Bedić, bacc. art., mag. nov.

Nika Levak stručnjakinja je i trenerica iz područja komunikacijskih vještina i javnog nastupa. Nika je diplomirana glumica i magistra odnosa s javnošću s 15 godina iskustva javnog nastupa kritike, stvaranja. Niku bi se moglo opisati kao energičnog inicijatora koji uzrokuje da se stvari događaju.

Nakon završenih fakulteta i stalnih educiranja, neko

Raspored seminara

  1. MODUL: Delegiranje – najvažnija osobina uspješnog menadžera i upravljanje vremenom, 13.5.2024.

Delegiranje i menadžment

  • Zašto delegirati?,
  • Šest razloga zašto ne delegiramo poslove zaposlenima,
  • Kako se pripremiti za delegiranje?,
  • Komunikacijske vještine potrebne za efikasno delegiranje,
  • Primjeri iz prakse.

Delegiranje i motivacija

  • Kako motivirati i uključiti članove tima u proces delegiranja?,
  • Kako odrediti zadatke koji se mogu delegirati?,
  • Kako odrediti pravu osobu za pravi zadatak?,
  • Dvije ključne zamke svakog delegiranja:
    • Kako izbjeći da se većina zadataka delegira samo jednoj osobi?,
    • Kako izbjeći da se delegirani zadaci vrate k Vama nedovršeni?

Povratna informacija – temelj uspješnog delegiranja

  • Feedback kao proces – elementi i faze procesa,
  • Davanje učinkovitog feedbacka različitim tipovima osobnosti,
  • Primjeri iz prakse,
  • Završna diskusija i rasprava.
  1. MODUL: Upravljanje timom – menadžerske i liderske vještine – primjeri iz hrvatske poslovne prakse, 14.5.2024.

Kako izgraditi dobar tim?

  • Razlika između tradicionalnog i timskog pristupa radu,
  • Karakteristike uspješnog tima i kako postati dobar timski igrač?,
  • Osnovne i posebne menadžerske vještine,
  • Primjeri iz prakse.

Lider i motivator

  • Pokrenite ukupni potencijal produktivnosti – vođe su moćni motivatori – intrinzična i ekstrinzična motivacija,
  • Formula za vodstvo,
  • Povećajte svoju moć utjecaja na druge (moć uloge, moć znanja, moć osobnosti),
  • Lider kao vizionarski postavljač cilja,
  • Primjeri iz prakse.

Istaknite svoju osobnost

  • Pozitivan stav – pokretačka sila uspješnog vođe,
  • Primjeri iz prakse,
  • Završna diskusija i rasprava.
  1. MODUL: Osobni stil komunikacije koji vodi do uspjeha, 15.3.2024.

Upravljanje riječima

  • Vještine aktivnog slušanja doprinose smanjenju konflikta u komunikaciji (kako i što slušati kod sugovornika) - "čitati značenje" njegovih verbalnih i neverbalnih signala,
  • Koja su četiri stila komunikacije,
  • Prezentacijske vještine vođenja sastanaka,
  • Primjeri iz prakse.

Upravljanje riječima – nastavak

  • Umijeće postavljanja pitanja kojima dobivamo željeni odgovor,
  • Riječi i rečenice koje nam pomažu kod teških suradnika te kod klijenata,
  • Retoričke smicalice koje omogućuju da svaku situaciju okrenemo u svoju korist,
  • Ključne rečenice i vještine koje nam pomažu u podizanju efikasnosti upravljanja klijentovom ljutnjom,
  • Primjeri iz prakse,
  • Završna diskusija i rasprava.
  1. MODUL: Komunikacija za rukovoditelje i efikasno upravljanje konfliktima, 16.5.2024.

Poslovna komunikacija kao ogledalo tvrtke

  • Poslovna komunikacija – najviši stupanj komunikacije koji razlikuje uspješne od manje uspješnih,
  • Vježbe aktivnog slušanja – eliminacija pretpostavki,
  • Emocionalna inteligencija i asertivno ponašanje,
  • Uzroci i pozitivne i negativne posljedice konflikata,
  • Postupak reagiranja na primjedbe,
  • Primjeri iz prakse.

Kako efikasno odgovoriti na prigovor i upravljati konfliktima

  • Kako efikasno odgovoriti na prigovor i upravljati konfliktima,
  • Kako prihvatiti kritiku, a kako je izreći?,
  • Kako se ispričati u slučaju neopravdane reakcije?,
  • Direktne i indirektne tehnike rješavanja konflikata,
  • Što je prigovor i zašto klijenti prigovaraju?,
  • Kako dati kolorit prigovoru – moćna (protu)pitanja,
  • Pažljivo strukturiranim pitanjem izbacite prigovor,
  • Primjeri iz prakse.

Radionica: Vježbanje poslovne komunikacije na konkretnim primjerima

  • Rješavanje konkretnih primjera polaznika vezanih uz pisanu korespondenciju,
  • Rješavanje konkretnih pitanja polaznika vezanih uz telefonske prigovore,
  • Primjeri iz prakse,
  • Završna diskusija i rasprava.


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima