Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Poslovna komunikacija s teškim sugovornicima

Uvod

U poslovnom životu je veoma važno kako slušamo i govorimo. Važno je kako vodimo službene razgovore, kako stvaramo odnose sa suradnicima, kako se borimo za realizaciju svojih potreba, ali i kako utječemo na druge. Istraživanja pokazuju da se svega 7% značenja u komunikaciji prenosi verbalnim porukama, dok se ostalih 93% prenosi neverbalnim i paraverbalnim znakovima, kojih često nismo ni svjesni.

Stoga za efikasnu komunikaciju postaje iznimno važno savladati onime što predstavlja slijepu pjegu u komunikaciji. Jedan od većih izazova u poslovnoj komunikaciji je komunikacija s teškim sugovornicima. Pod teškim sugovornicima mogli bi svrstati osobe koje se brže i lakše uzrujaju, razljute ili naprosto izgube kontrolu. Često se zna dogoditi da takve osobe povise glas u komunikaciji ili počnu koristiti neodgovarajuće riječi. Kako komunicirati s takvim poslovnim partnerima i kako uspostaviti dobar odnos s njim saznajte na našem seminaru.

Namjena seminara je ojačati poslovnu komunikaciju s „ teškim“ sugovornicima. Upoznati polaznike koji se svakodnevno susreću sa zahtjevnim sugovornicima kako riješiti situaciju kada od sugovornika ne mogu dobiti točnu povratnu informaciju ili kada se poveća razina stresa zbog takve komunikacije te nastane problem u samoj komunikaciji.

Ciljna skupina

Seminar je namijenjen svima koji žele ojačati svoju poslovnu vještinu komuniciranja s „teškim“ sugovornicima kao i onima koji žele razviti osjećaj vlastite sigurnosti upravljanja komunikacija sa zahtjevnim sugovornicima. Kako se oblik „teškog“ komuniciranja mijenja s protokom vremena i suradnika koji rješavaju nezadovoljstvo seminar je namijenjen i „front end“ djelatnicima i nižem i srednjem menadžmentu kao i vlasnicima mikro i malih poduzeća.

DatumMjestoCijena  
9.9.2021Zagreb1499 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

dr. sc. Neda Fleur Janovski

Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,

Raspored seminara

Predviđeno trajanje seminara od 9 - 16 sati sa pauzama za ručak i kavu.

Utjecaji koji mogu dovesti do „teške“ komunikacije

  • Utjecaj stresne situacije na komunikaciju,
  • Utjecaj straha na komunikaciju,
  • Uočavanje problema.

Pravila komunikacije

  • Stres i utjecaj stresa na daljnji tijek komunikacije,
  • Koliko si zahtjevnih sugovornika možemo priuštiti?
  • Rješavanje nezadovoljstva u odnosu s teškim sugovornicima,
  • Tips & tricks.

Učinkovita komunikacija s teškim sugovornicima

  • Prava „teških“ klijenta,
  • Moralna načela komunikacije i usluga,
  • Radionica: Kreiranje uspješne poslovne komunikacije.

Završna diskusija i rasprava

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima