Cilj seminara je razjasniti problematiku pritužbi, objasniti uvjete i pogreške u žalbenom postupku te odgovoriti na pitanja sudionika, čije odgovore učinkovito koriste u praksi. Predavač će također skrenuti pozornost na novi Zakon o zaštiti potrošača u 2022. godini. Novi Zakon o zaštiti potrošača ima za cilj, zajedno s ostalim propisima u ovome području, unaprijediti sustav zaštite potrošača do razine kakva postoji u ostalim državama članicama EU. Zaštita potrošača zanimljiva je tema izuzetno širokom krugu ljudi jer smo svi mi potrošači i svakog dana može doći do povrede naših zakonom propisanih prava.
Brojne novosti kojima će se pokušati jače štititi potrošačka prava uglavnom su posljedica naše obveze da u nacionalnu legislativu implementiramo odredbe Direktiva EU. Usklađivanje s pravnim aktima Europske unije donosi se novi Zakon o zaštiti potrošača kojim će se urediti zaštita osnovnih prava potrošača pri kupnji proizvoda, kao i pri drugim oblicima stjecanja proizvoda na tržištu i to:
Poduzetnicima i trgovcima je ova tema zanimljiva jer obrađuje prava koja oni u odnosu na potrošače svojih proizvoda i/ili usluga moraju poštivati. Nepoštivanje potrošačkih prava može biti skupa poslovna odluka ili propust. Stoga, najbolje je da se poduzetnici i potrošači upoznaju s pravnim okvirom zaštite potrošača u Republici Hrvatskoj. Nepoštivanje tih pravila može imati teške posljedice na poslovanje. Sadašnji sustav propisa mogao bi postati trajniji okvir cjelokupnog sustava zaštite potrošača jer je usklađen s propisima Europske unije. Time, postoji dodatni poticaj za detaljnije upoznavanje. Upravo o tome sustavu zaštite potrošača bit će riječ na ovome webinaru.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
21.7.2022 | Zatražite novi termin radionice | Kn + PDV | Zatražite novi termin radionice |
Predviđeno trajanje webinara od 09:00 - 12:00 sati.
Iz programa izdvajamo: