Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Računovodstveno i porezno prikazivanje marketinških aktivnosti

Uvod

Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu, jeste li sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama. Je li vaša "gratis" akcija porezno priznata i da li je poklonjena boca vina dio reprezentacije, besplatno poklanjanje ili potpuno porezno nepriznati? Na ovom seminaru ćemo objasniti  kako pretočiti marketinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate.

Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Na ovom seminaru možete saznati kako prilagoditi marketing kompanije i marketinške aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.

Namjena seminara

Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu, jeste li sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama. Je li vaša "gratis" akcija porezno priznata i da li je poklonjena boca vina dio reprezentacije, besplatno poklanjanje ili potpuno porezno nepriznati? Na ovom seminaru ćemo objasniti  kako pretočiti marketinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate.

U cijenu su uključeni:

  • materijali
  • kava
  • ručak
  • certifikat o prisustvu na seminaru

Ciljna skupina

Seminar je namijenjen voditeljima financija i računovodstva, financija i kontrolinga, te djelatnicima u spomenutim odjelima. Osim njih seminar je važan i za voditelje marketinga i djelatnika na svim menadžerskim razinama koji usko rade na marketinškim aktivnostima koje moraju biti u skladu s poreznim propisima kako bi se izbjegle kazne.  

Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Na ovom seminaru možete saznati kako prilagoditi marketing kompanije i marketinške aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.

Radionica koja pruža individualni pristup, ugodnu atmosferu u malim grupama, mogućnost postavljanja pitanja prije i za vrijeme održavanja seminara.

DatumMjestoCijena  
24.10.2019Zagreb1499 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Dijana Ivanković bacc.oec.

Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna

Raspored seminara

08:45 - 09:00

Prijem i registracija sudionika

09:00 - 11:00

Uvod u tematiku i zakonski propisi

  • Mogući pojavni oblici marketinških aktivnosti,
  • Potrebne odluke i pravilnici za računovodstveno i porezno priznavanje,
  • Reprezentacija,
  • Sponzorstvo,
  • Promidžba,
  • Primjeri iz prakse.

11:00 - 11:30

Pauza za kavu

11:30 - 13:00

Razni oblici prodajnih akcija

  • Značenje prodajne akcije GRATIS i ostalih popusta,
  • Davanje poklona male vrijednosti,
  • Proizvodi ili roba s oznakom "nije za prodaju",
  • Primjeri iz prakse.

13:00 - 14:00

Pauza za ručak

14:00 - 16:00

Davanje bez naknade

  • Darovanje,
  • Naknadni popusti u trgovini,
  • Mišljenja porezne uprave,
  • Obrada nekoliko primjera.

Završna diskusija i rasprava

Lokacija održavanja seminara:
Verlag Dashöfer 
Draškovićeva ulica 49
10 000 Zagreb

Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima