Verlag Dashöfer |  +385 1 4655 107

Marketing vs. Porezi - prilagodba marketinških aktivnosti poreznim i računovodstvenim propisima

Uvod

Sezone popusta i velikih sniženja aktivne su kroz cijelu godinu; jeste li sigurni da svoje marketinške aktivnosti evidentirate u skladu s poreznim propisima u poslovnim knjigama? Je li vaša "gratis" akcija porezno priznata i je li poklonjena boca vina dio reprezentacije, besplatno poklanjanje ili potpuno porezno nepriznata? Na ovom webinaru objasnit ćemo kako pretočiti marketinške aktivnosti u pozitivne učinke bez straha od poreznog nadzora koji ih možda ne bi priznao kao porezno priznate troškove.

Marketing mora privući kupce, a računovodstvo pronaći najbolji put za prikazivanje marketinga u skladu s porezno priznatim troškovima. Na ovom webinaru možete saznati kako prilagoditi marketinške kampanje i aktivnosti zakonskim propisima i ostvariti najbolje učinke i za kupce i kompaniju.

Ciljna skupina

Webinar je namijenjen voditeljima računovodstva, financija i kontrolinga te djelatnicima u spomenutim odjelima. Također, webinar je važan i za voditelje marketinga i djelatnike na svim menadžerskim razinama koji usko rade na marketinškim aktivnostima koje moraju biti u skladu s poreznim propisima kako bi se izbjegle kazne.  

DatumMjestoCijena  
6.5.2024ONLINE170 Kn + PDVPrijavite se 

Predavač

Dijana Ivanković, bacc. oec.

Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu.
Dugogodišnji je stručnjak iz prakse, čije iskustvo potvrđuje veliki broj zadovoljnih klijenata (trgovačka društva, obrti, udruge). Osim računovodstvene ekspertize, poseban naglasak na njezin rad obuhvaća razumijevanje i ispravna

Raspored seminara

Predviđeno trajanje webinara: od 9 do 13 sati.

Program predavanja:

Uvod u tematiku i zakonski propisi

  • Mogući pojavni oblici marketinških aktivnosti,
  • Potrebne odluke i pravilnici za računovodstveno i porezno priznavanje,
  • Reprezentacija,
  • Sponzorstvo,
  • Promidžba,
  • Primjeri iz prakse.

Razni oblici prodajnih akcija

  • Značenje prodajne akcije GRATIS i ostalih popusta,
  • Davanje poklona male vrijednosti,
  • Proizvodi ili roba s oznakom "nije za prodaju",
  • Primjeri iz prakse.

Davanje bez naknade

  • Darovanje,
  • Naknadni popusti u trgovini,
  • Mišljenja porezne uprave,
  • Obrada nekoliko primjera.


Prijavite se. Pristup omogućen samo registriranim korisnicima.
Prijavite se.

Ostali seminari predavača:

Ovaj portal koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice i prilagodio sustav oglašavanja.   U redu   Više o kolačićima