Nabava materijala i repromaterijala obično teče glatko, ali prvi izazovi često nastaju kod praćenja njihove potrošnje i ispravnog vrednovanja po utvrđenim metodama. Ove zalihe moraju se voditi u skladu s hrvatskim računovodstvenim standardima, koji uključuju specifične zakonske odredbe i stručne smjernice.
U upravljanju materijalnim resursima, ključno je efikasno upravljanje dokumentacijom – kako vanjskom tako i internom. To obuhvaća knjigovodstvene isprave i ostalu poslovnu dokumentaciju. Jednako je bitno i pravilno određivanje nabavne vrijednosti materijala.
Posebna pažnja usmjerava se na preciznu evidenciju i obračun zaliha koje se nalaze u kooperaciji ili na konsignaciji. Tu spada i izračunavanje troškova za proizvodnju nedovršenih i gotovih proizvoda. Konačno, redoviti popis zaliha i njihovo prilagođavanje zbog faktora kao što su kvarenje ili lom, neophodan je za točno i zakonito vođenje poslovnih knjiga.
Navedenim računovodstvenim kategorijama potrebno je dodati i dobro poznavanje poreznog zakonodavstva. Kako bismo Vas opremili znanjem iz ovog područja, najavljujemo aktualni online seminar.
Ovaj dvodnevni seminar namijenjen je računovodstvenim djelatnicima, financijašima, knjigovođama, direktorima te svima koji se na poslu susreću s izazovima predloženih sadržaja.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
27.11. – 29.11.2024 | ONLINE | 425 Kn + PDV | Prijavite se |
Radi u računovodstvima privatnih tvrtki. Posljednjih 17 godina radi samostalno u vlastitom knjigovodstvenom servisu. |
Predavanja se održavaju kroz dva dana, 27. i 29.11.2024. od 09:00 do 12:00 sati.
Iz programa izdvajamo: