Zadržavanje klijenata i pronalaženje novih uvijek je bio težak i dugotrajan proces. Mnoge kompanije su uložile velike svote u tehnologiju i sofisticirani software, koji bi im pomogao u dovođenju novih i zadržavanju starih profitabilnih klijenata. Upravljanje odnosa s klijentima vrlo je bitan instrument uspješnog vođenja kompanije, a iznosi koji se ulažu u projekte iz tog područja rapidno rastu. Ovim webinarom ćemo proći sve alate kako bismo privukli, ali i zadržali svoje klijente
Webinar je namjenjen B2B prodajnim predstavnicima, voditeljima ključnih kupaca ( KAM), prodajnim savjetnicima, poduzetnicima. Također, svima koji žele znati više o važnosti odnosa sa klijentima te educirati se iz područja follow up metode. Seminar se preporučuje svima koji su u svakodnevnom kontaktu sa korisnicima.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
10.8.2021 | Zatražite novi termin radionice | Kn + PDV | Zatražite novi termin radionice |
Predviđeno trajanje webinara od 9 - 13 sati.
Raspored predavanja: