Zadržavanje klijenata i pronalaženje novih uvijek je bio težak i dugotrajan proces. Mnoge kompanije su uložile velike svote u tehnologiju i sofisticirani software, koji bi im pomogao u dovođenju novih i zadržavanju starih profitabilnih klijenata. Upravljanje odnosa s klijentima vrlo je bitan instrument uspješnog vođenja kompanije, a iznosi koji se ulažu u projekte iz tog područja rapidno rastu. Ovim webinarom ćemo proći sve alate kako bismo privukli, ali i zadržali svoje klijente
Webinar je namjenjen B2B prodajnim predstavnicima, voditeljima ključnih kupaca ( KAM), prodajnim savjetnicima, poduzetnicima. Također, svima koji žele znati više o važnosti odnosa sa klijentima te educirati se iz područja follow up metode. Seminar se preporučuje svima koji su u svakodnevnom kontaktu sa korisnicima.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
10.8.2021 | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice | 170 Kn + PDV | Ispričavamo se, ali nije moguće naručiti seminar u ovom terminu Pošaljite upit za novi termin radionice |
Već deset godina djeluje kao trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 inhouse seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je dvije vlastite metode učenja: Manageship® i RealityPracticeSituation® Autor je knjige Kôd uspjeha,… |
Predviđeno trajanje webinara od 9 - 13 sati.
Raspored predavanja: