Današnje moderno poslovanje ureda zahtijeva voditelja koji će osim organizacijskih imati i komunikacijske i prezentacijske vještine, kao i znanja za kvalitetan odnos s javnošću i medijima. Voditelj ureda je također prvo lice poduzeća ili ustanove te vrlo često „komunikacijski most“ između klijenata i ostalih zaposlenika. Stoga je nužno asertivno komuniciranje te sposobnost pravovremenog rješavanja mogućih komunikacijskih konflikata. Osim navedenih vještina, voditelj ureda mora poznavati i osnove trgovačkog i radnog prava te pravne propise koji će mu omogućavati brze i točne odgovore.
Polaznici tečaja će kroz pet modula naučiti kako uspješno savladati svakodnevne poslovne zadatke na brz i efikasan način. Savladat će teorijska i praktična znanja o vođenju ureda kao složenom sustavu te naučiti planirati i pripremiti produktivan sastanak. Steći će znanja koja se mogu koristiti za organizaciju ureda bilo kojeg poduzeća, ustanove, profitne ili neprofitne organizacije.
Naučit će kako učinkovito upravljati dragocjenim vremenom, kako na uspješan način koristiti verbalne i neverbalne komunikacijske vještine da bi dobili željene odgovore i ishode, riješiti komunikacijske konflikte i kako uspješno prezentirati određeni sadržaj u javnosti.
Polaznici tečaja koji obave sve predviđene zadatke i polože završni ispit dobit će certifikat kao potvrdu o usvojenom znanju:
Kotizacija uključuje:
Tečaj je namijenjen voditeljima ureda, administrativnim djelatnicima, tajnicima, poslovnim tajnicima, administrativnim asistentima, menadžerima te svima onima koji žele naučiti kako na moderan način upravljati uredom te biti konkurentan na tržištu rada.
Datum | Mjesto | Cijena | ||
---|---|---|---|---|
21.11. – 6.12.2024 | ONLINE | 850 Kn + PDV | Prijavite se |
Profesorica Mikroekonomije i Makroekonomije na RIT – Croatia, autorica knjige ‘Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere’ i direktorica tvrtke Motivacijski govornik d.o.o. Aktivna je i u domeni neformalne i formalne edukacije. Njezini treninzi uključuju praktična i dinamična predavanja, vježbe i zajedničke debate, što omogućuje… | |
Autor je mnogobrojnih stručnih radova iz područja radnog, socijalnog, građanskog postupovnog, trgovačkog i ovršnog prava u pravnim i ekonomskim časopisima. Stručne radove objavio je u časopisima: „Pravo u gospodarstvu“, „Radno pravo“, „Hrvatska pravna revija“, „Pravo i porezi“, „Financije, pravo i porezi“, „Tim4pin magazin“ i dr. Osim stručnih… |
1. MODUL: Uvod u suvremeno uredsko poslovanje 27.11.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.
Organizacijska kultura
Poslovna organizacija
Poslovanje u multikulturalnom okruženju
2. MODUL: Komunikacijske vještine 02.12.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.
Uvod u komunikaciju
Poslovna komunikacija
Radionica
3. MODUL: Aspekti trgovačkog i radnog prava u organizaciji i procesu rada društva 04.12.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavačica: dr.sc. Jasminka Samardžija, prof.v.š.
4. MODUL: Prezentacijske vještine 06.12.2024. 09:00 - 13:00 sati
Predavač: Kristian Plazonić, dipl. iur.
Struktura prezentacije
Vještine prezentiranja
Radionica
Društvo i obrt
Osnivanje društva
Prava i obveze društva glede određenih pravnih instituta u odnosu na radnike
5. MODUL: Ispit
Po uspješnom završetku pismenog ispita dobivate potvrdu "Stručnjak za vođenje ureda" na hrvatskom i engleskom jeziku. Uvjet za dobivanje certifikata je uspješno riješen ispit, što znači najmanje 60% točnih odgovora na pitanja.
*NAPOMENE: Organizator zadržava pravo izmjene termina održavanja i redoslijeda tema unutar programa zbog koordinacije s predavačima.